Hop til indhold
Stavox

Jeg spiller ikke på stavox længere


stavox-boy

Recommended Posts

jeg har besluttet mig for ikke at spille på stavox så alle dem jeg spillet med i kan få min discord og så ringes vi ved der. Mine grunde til at jeg ikke spiller på stavox er fordi jeg skal passe min sport og mit arbejde og mødes mere med dem jeg kender i virkeligheden og grunden til jeg skriver det her er fordi jeg syntes i skulle vide det fortsat god dag;)

Link til kommentar
Del på andre sites

kaister, Mads ultra, Marcus, Bims. Jeg kan ikke huske alle navne men hvis i kender mig og har hygget sig med mig er i også en af dem jeg savner

 

På 24/06/2018 den 10:40 AM , Kaistar skrev:

NEEEEJ.... 

Jeg skal have dine penge

du må godt få mine penge jeg har ca 3-4 mil når jeg har soldt min bil

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 23/06/2018 den 6:38 PM , stavox-boy skrev:

jeg har besluttet mig for ikke at spille på stavox så alle dem jeg spillet med i kan få min discord og så ringes vi ved der. Mine grunde til at jeg ikke spiller på stavox er fordi jeg skal passe min sport og mit arbejde og mødes mere med dem jeg kender i virkeligheden og grunden til jeg skriver det her er fordi jeg syntes i skulle vide det fortsat god dag;)

Må jeg gerne få dine ingame penge?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.