Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage (ZzeA)


Zork

Recommended Posts

Dit ingame navn: Zork

Staff ingame navn: ZzeA 

Dit SteamID: STEAM_0:0:167537512

Staff SteamID: STEAM_0:1:61645114

Forklar situationen: Okay. Mine venner og jeg har en base her på rockford ved Pedersen bygge materialer. Der har vi så ZZeA og hans venner LonelyLone og Johnny den lede. Vi kører rundt i vores lastbiler uden for hvor da vi kører ind går de med ind. Mine venner og jeg siger til dem at de skal gå ud, men det vælger de ikke at gøre. Smartdooren var åben hele tiden så de kunne bare gå ud, og som man kan se på videoen står ZZeA bare stille hvor vi så skyder ham og han kommer og siger "Vi havde ikke en mulighed for at komme ud", men det havde de. Da LonelyLone så vægler at gå ind igen skyder min ven Anderzen ham så vi havde advaret ham og han får af en grund også return og Anderzen for jail.

Bevis:

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, lidt sent svar men er først home nu. 

 

Bemærk jeg først høre at jeg skal gå ud den sidste gang i siger det, og jeg ikke rigtigt når at reagere på det.

Dit argument igennem hele casen er at i havde sagt til os "I skal ikke gå ind", som du tydeligt kan se i videoen bliver det aldrig nævnt i noget sammenhæng.

Ergo du løg egentlig også igennem hele casen.

 

Ang. i siger at jeg "abuser" fucking meget, vil jeg gerne have mere detaljeret forklaring da det er første gang jeg nogensinde er i konflikt med jer, og egentlig aldrig rigtigt er inde på rock hvor i sidder.

 

// ZzeA

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Zzea.

 

Det er jo ikke vores problem at du ikke hører vi siger du skal gå ud vi siger det flere gange både til dig og dine venner, og hvorfor skulle Lone have return? 

 

Jeg løg ikke i casen. Du skød min ven Anderzen og det gjorde du da vi sagde til jer i ikke skal gå ind og du kan også se på videoen at det ikke er med der hvor du skød ham.

Link til kommentar
Del på andre sites

Han fik return fordi at Anderzen vælger at skyde ham midt i en case.

 

Jeg skød Anderzen da han gik ud og pegede en M4 på os alle sammen, som @Bims også røg i en case med.

Der sagde i på intet tidspunkt at vi ikke skulle gå ind.

Link til kommentar
Del på andre sites

Casen handlede kun om AnderZen dig og jeg. Der burde jo ikke engang have været nogen case. I havde nemlig massere tid og vi havde på alle måder lov til at skyde jer. Det er dig der har lavet fejlen indrøm det nu bare.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.