Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] sendte det fortkerte link


fie laursen

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:236369650

Hvorfor skal du unbannes: hej jeg har fået perm forde jeg sendt edet forkerte link og det er jeg meget ked over jeg sku ha sendte et link forde at de sagde jeg snakket når jeg var død og jeg havet på optagelse at jeg ik snakke og så kom jeg til at sende det forkerte limk håber i kan hjælpe

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:236369650

Grund: Troll - Spilder staffs tid, kan ikke reglerne og forsøg på løgn.

Navn: fuck hoejhus server

AdminID: STEAM_0:1:237384179 - Bims [junioradmin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 31-05-18 17:15


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved ikke hvad du skal gøre, ellers må vi bare tage den her.

 

Hvordan kan jeg sikre mig at du ikke "kommer til" at tage et link fra din ven?

Og hvis det her passer, vil jeg meget gerne se den rigtige video før vi kommer til nogle konklusioner overhovedet. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

40 minutter siden, fie laursen skrev:

Jamen jeg har dsv slette linket og du kan give mog en chance og det var det fortkert link du må undskyld jeg spildte din tid forde jeg sendte det fortkert link

Du har kommet til at slette videon på din Youtube kanal? 

Da du slettede videoen eller "linket" tænkte du overhoved ikke på at det kunne være nyttigt i fremtiden? eventuelt i en unban request?

Link til kommentar
Del på andre sites

Fie hvis du fortæller mig sandheden kan jeg måske godt gå med til noget reduction af dit ban.

Spørgsmålet er simpelt og der er kun 1 rigtigt svar, sandheden.

 

Var der overhovedet en video af noget regelbrud, hvis du fortæller sandheden nu, ville det hjælpe meget på din og min situation omgående Unban requesten.  

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er ikke sikkert, da jeg først skal have fået kontakt på Mikk også skal vi finde ud af hvad vi gør med dig.

 

Sæt dig tilbage, hent popcorn og et glas sodavand og nyd en god film, få en god nats søvn også burde det hele være på plads inden i overmorgen. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.