Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Ufortjent perm ban


Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:50278788

Hvorfor skal du unbannes: Årsagen til, at jeg skal unbannes er, at jeg ikke har gjort noget galt. Jeg skrev /raid og raidede en spillers base i hans fravær. 2 politibetjente kom samtidigt med spilleren. Politibetjentene fornemmede at han havde stoffer på sig, så de besluttede sig for at snakke med ham, og samtidigt spørge ham hvad der foregik. Jeg tillader mig lejligheden på dette tidspunkt at skyde spilleren til min fordel, så han ikke kommer til at være en sten i min sko, når jeg fortsætter med at få afsluttet mit raid. Det viser sig, at de to politibetjente var i mit gang. Det ser derfor ud som om, at det hele var iscenesat. Dette udnytter spillerens makker, som er en Admin og deler samme gang med spilleren, til sin fordel, hvor han påstår, at jeg og de to politibetjente teamede, da den ene politibetjent, der afhørte spilleren, ikke havde den ønskede reaktion, idet jeg skød spilleren oppe fra taget imens han blev afhørt. Årsagen til fraværelsen af den ønskede reaktion, tager spillerens makker, som er en Admin og deler samme gang med ham, ikke højde for, at det kunne være grundet lag, hverken fps eller internet. Ydermere tager han heller ikke højde for, at årsagen til fraværelsen af den ene politibetjents ønskede reaktion kunne være, at han ikke har spillet på serveren før. Drengen har dårligt 20 timer registreret, og af de samlede timer under 20 timer, har han kun brugt ca. 4 timer på denne server, hvilket ikke kan siges det samme for spillerens makker, som er en Admin og deler samme gang med ham. Den Admin burde at vide bedre, istedet for at holde med sin ven for sine egne fordele, såsom vedligeholdelsen af deres materielle goder, som han vælger at misbruge sin position derpå. Han misbruger positionen, da han perm banner mig for gentagende gange at have løjet om den ene politibetjents begrundelse for fraværelsen af politibetjentens ønskede reaktion til mit drab. Det var ikke gentagende løgne. Det var gentagende gisninger, der blev formuleret til Admin, i håb om at forklare politibetjentens reaktion til mit drab. Jeg mener, at jeg skal unbannes med øjeblikkelig effekt, da der ikke var løgne indblandet, hvilket er hovedargumentet som Admin trækker på. Ydermere kan man også formode, at hans beslutning i at give mig perm ban er farvet af det faktum, at problemet står mellem mig og hans ven.

______________________________

download.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:50278788

Grund: Raider i samarbejde med politi - Komemr med gentagende løgne for at komme udenom

Navn: Krubel7 169333 | kickback.com

AdminID: STEAM_0:1:61645114 - ZzeA [moderator]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 16-06-18 03:58


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Krubeluzumaki1
 

Pabl0 (spilleren) kalder staff med at en betjent og tyv teamer om at raide hans base, jeg tager casen, og spectater stedet i halvt minuts tid, hvor i alle sammen (de to betjente og to tyve som i var) løb forvirret rundt SAMMEN.

Da jeg så teleportere derud, og spørg starter det med i ikke rigtigt kender hinanden, men den historie bliver så ændret til at i åbenbart godt kender hinanden, men at i kun snakker sammen ingame.

Derefter begynder vi at snakke om hvad der skete, hvor du gentagende gange ændre din egen historie om hvad der skete, og hvordan det skete. Samt det bruger din ven (Den ene betjent) undskyldningen at det er hans første gang som betjent, hvilket ikke er en grund til han ikke skal gøre sit arbejde. Da Pabl0 logger ud for at få sit videobevis på at betjenten var ligeglad med at du skød og man tydligt kunne se det ikke var et tilfælde i var der i samme situration, begyndte du at ændre din forklaring igen. Ergo jeg kunne ikke se en grund til at tro på det du siger, og du får et ban for at blive ved med at ændre dig forklaring for at komme udenom dit ban.

 

Jeg kan gå med til et permban måske var at overreagere på siturationen, det var sent og gad ikke at finde mig i at blive løget for gentagende gange.

 

Btw at mig og Pabl0 er i gang sammen har intet med siturationen at gøre, bare fordi han er et medlem af samme gang som jeg er, betyder det ikke han skal have en anden behandling end alle andre.

 

// ZzeA

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej ZzeA

 

Det hvad du skrev gav slet ingen mening. Hvis du rigtigt spectatede som du påstår, kan du tydeligt se, at de to betjente og to tyve som vi var IKKE løb forvirret rundt SAMMEN. Det kan umuligt lade sig gøre, når jeg var inde i basen på det tidspunkt og aldrig befandt mig udenfor basen sammen med dem i det halvt minuts tid. Ydermere siger vi ikke at vi ikke kender hinanden. Det ville ikke give mening, når vi trods alt er i et gang sammen, men at vi kun snakker in-game, det gav mening og var også sandt. Desuden tror jeg ikke engang du hverken har forstået hvad der er sket og/eller det hvad jeg har skrevet. Jeg ændrede ikke min historie gentagende gange. Jeg fortalte dig, hvad mulighederne kunne være for den ene betjents opførsel, herunder årsagen til hans reaktion til mit drab grundet at være nybegynder i spillet. Som slut kan du heller ikke sige, at de to betjente opfører sig på en måde til min fordel, bare fordi vi er venner og  i gruppe sammen. Det er der ingen logik i. For hvis de opfører sig på en måde til min fordel, siden vi er venner, hvad holder så dig fra at opføre dig til din vens fordel, siden i også er venner?

 

Permban var ikke måske at overreagere på situationen. Det var at overreagere på situationen. Du misbruger fuldstændigt din position, så vi ikke har muligheden for at raide din ven igen.

 

Det synes jeg ikke er iorden og forventer at få frataget alt ban med øjeblikkelig effekt, ellers vil jeg kontakte dine overordnede om at få afklaret situationen.

 

Hilsen Krubel

Link til kommentar
Del på andre sites

Det gør den største forskel. Der er en stor forskel fra at være 2 tyve og 2 politibetjente der løber forvirret rundt og 1 tyv og 2 politibetjente der løber forvirret rundt. Desuden, at jeg var synlig med et våben i hånden var ikke problemet i denne situation. Problemet var den ene betjents opførsel.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.