Hop til indhold
Stavox

[Solved] Custom EGP Materials


MRBennetsen✔

Recommended Posts

Jeg tænkte på kunne man lave en slags costom Materials på EGP. sådan ligesom EGP:egpMaterial(1, "Stavoxlogo.png")

4000_screenshots_20180218191244_1.thumb.jpg.77586e784b85c161726b253b509ca5ec.jpg                  Nu har jeg lavet det selv på stavox men det er kun mig der kan se den ved andre er den bare hvid...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg har prøvet det sådan her;

@name 
@inputs EGP:wirelink
@outputs 
@persist 
@trigger 
if(first()) {
    function new() {
            EGP:egpClear()
            EGP:egpBox(999,vec2(256,256),vec2(512,512))
            EGP:egpMaterial(999,"egp/3")
    }
    new()
}
 

Det ser sådan her ud i min mappe;56f4f7db6148b5170f4036fe67213b36.png.1f379d9871ae31216373f7b0b86aae1c.png

e6c8739ba7ee6bc197b65e3db0f575f2.png.24fd0b352f7035a3abbdc96eaea57ad8.png

 

 

 

 

 

Skal lige skrive det der ligger i mappen "logos" er det samme

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, MR.B skrev:

Det kunne jo være alt fra et skilt der står bygger til de lidt nyere spillere. Eller KOS

Jeg tvivler kraftigt på at de "nyere" spillere starter med at bygge baser - de starter nogenlunde med at gå rundt og råbe og skrige indtil de får af vide af en Admin at de skal læse reglerne og får Jail

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, TacoCat :D skrev:

Det ville kræve ALLE skulle downloade billederne...

Hentyder du virkelig til, at det er en dårlig ide?

Jeg vil da mægtig gerne have en masse flotte billeder taget af andre spillere liggende i mine filer...

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Tænker godt man ville kunne inkludere lidt ikoner.

Dog giver det ingen mening at lave kos skilte osv.

Og vi skal i hvert fald ikke have screenshots, eller billeder af alt muligt lort.

Vi kunne jo eventuelt starte med at inkludere alle material design ikoner fra Google https://material.io/tools/icons/?style=baseline
Vi kunne også inkludere billeder af alle våben på serveren.

Man kunne også inkludere alle famfamfam silk icons, da det er dem der allerede er i GMod

TasK.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
På 17/07/2018 den 11:16 PM , Martus skrev:

I kunne starte med at putte det EGP material map over Rockford og Evocity som jeg har ventet et halvt år på......

Alle har allerede billeder liggende af de to maps, så det burde være muligt. Du kunne jo selv undersøge hvorfor det så kun var synligt for nogen 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 21/7/2018 den 2:12 PM , Dynn skrev:

Alle har allerede billeder liggende af de to maps, så det burde være muligt. Du kunne jo selv undersøge hvorfor det så kun var synligt for nogen 🙂 

Ved du hvad material navet er?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
1 minut siden, DetBareMads skrev:

Alle billeder skal være samme størrelse (128 x 128), og alle våben være cirka samme størrelse. At fjerne baggrund og pis er noget i må gøre 😄

Jeg kan sagtens lave nogle billeder af våben osv. Er det fint med png? 512x512 så kan man selv gøre dem mindre ved at ændre boksen størrelse i e2.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Martus skrev:

Hvis du tager et billede som er 128x128 og ganger det med 4 får du 512x512 men det bliver lavere kvalitet.

Men hvis du kigger på nogen af de ikoner som er i Gmod, så er de også i meget lav kvalitet, og dem bruger folk gerne, så jeg ser intet problem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.