Knudåge Skrevet Juni 9, 2018 Del Skrevet Juni 9, 2018 har bygget en lille base ikke så pæn så giver den ud til folk som magler en propcount: 21 e2: den indeholder en printer timer og raid e2 link: https://www.mediafire.com/file/2durmj4uzw1svd2/mini_base_forum%5BSX%5D.txt/file håber i kan bruge den 🙂 1 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Aqmed Miller Besvaret Juni 9, 2018 Del Besvaret Juni 9, 2018 Du kan brage igennem væggen med en M82? 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Knudåge Besvaret Juni 9, 2018 Forfatter Del Besvaret Juni 9, 2018 1 minut siden, Mads (ULTRA) skrev: Du kan brage igennem væggen med en M82? i know den er ikke så godt lavet deter også en af grundende til jeg ligger den op 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
king_husmusMC Besvaret November 21, 2018 Del Besvaret November 21, 2018 forstår ik hvordan man sætter den ind i garrys mod. Altså jeg ved ikke hvilken mappe jeg skal lige filen i Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
creaMY Besvaret November 21, 2018 Del Besvaret November 21, 2018 6 minutter siden, king_husmusMC skrev: forstår ik hvordan man sætter den ind i garrys mod. Altså jeg ved ikke hvilken mappe jeg skal lige filen i 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts