Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] Trixx demoter alle uden grund


Christibladi

Recommended Posts

Hej christibladi.

 

jeg ved godt ar måske ikke skulle blande mig her, men jeg vil bare lige informere dig om at rigspolitiet kan demote det normale politi på et vært tidspunkt. Du skal forestille dig at rigspolitiet er cheferne af aller chefer og du er bare en politi på træning. Derfor bestemmer han

 

men at han bare skifter job og demoter alle er virkelig dårlig stil. Han kan da ihverfald ikke håndtere den magt man har som Rigspolitichef.

 

Jeg skrev denne her besked på mobil så der kan forekomme stavefejl.

 

 

Link til kommentar

Hejsa. 

Jeg vil blot informere om, at jeg var den daværende vicerigspolitichef. Jeg fjernede alle betjente, også Trixx for at opstarte en ny politistyrke, jeg kan godt se frustrationen ved bare sådan at blive fjernet, men jeg informerede omkring hvordan du kunne komme tilbage til jobbet igen, hvis det lystede 🙂 Målet ved at gøre sådan en opgave, er blot at finpudse politistyrken, og skabe en lidt mere samarbejdende styrke. Hvis der er andre spørgsmål, må du endelig spørge mig ingame hvis det er.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.