Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage på brizzle


Recommended Posts

Dit in-game navn: stavox boy
Vedkommendes in-game navn: Brizzle
Dit SteamID:STEAM_0:1:240903767
Vedkommendes SteamID:STEAM_0:0:47078412
Tidspunkt for hændelse: det hver gang Brizzle er på
Hvad regler er blevet brudt:han mis bruger -rep
Hvad skete der?: der sker hver gang brizzle er på han sviner altid folk til han møder der er flere der siger det han er mega flabet han ødelægger RP med den måde han opføre sig han
han giver mig kun -rep Pga han ikke kan lig F.eks da jeg lavet en off topic giver andre mig +rep men han giver mig -rep fordi han ikke kan lig mig han har en dårlig atitude der ødelægger 
i i serveren og på forum jeg er blevet pisse træt af det han gør så man ikke gider at spille på serveren når han er inde i kan spørger flere forskellige staff og hvordan han er
jeg gider ikke længere hvis det her fortsætter
Beviser:kig på forum og spørg nogle af spillerne
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Stavox-boy

 

Siden du mener jeg misbruger -rep, så vil jeg gerne lige vende tilbage til dig og give dig min side af historien.

Det er rigtigt nok at jeg ikke bryder mig om dig men det er en anden historie, dog misbruger jeg ikke -rep. Jeg -repper hvad jeg føler ikke fortjener andet, og nogle af de ting du skriver/siger giver til tider ingen mening oven i mit hoved.

 

br1zzle

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, br1zzle skrev:

Hej Stavox-boy

 

Siden du mener jeg misbruger -rep, så vil jeg gerne lige vende tilbage til dig og give dig min side af historien.

Det er rigtigt nok at jeg ikke bryder mig om dig men det er en anden historie, dog misbruger jeg ikke -rep. Jeg -repper hvad jeg føler ikke fortjener andet, og nogle af de ting du skriver/siger giver til tider ingen mening oven i mit hoved.

 

br1zzle

at jeg skriver jeg skifter navn er det at sige man er dum for jeg har bevis på du siger det er dumt

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, stavox-boy skrev:

at jeg skriver jeg skifter navn er det at sige man er dum for jeg har bevis på du siger det er dumt

Jeg syntes at det er vildt hvordan du altid har behov for at fortælle os andre på forum om alt der sker i dit liv. Men at du så sidder og siger det jeg har skrevet/sagt er dumt er helt fair, det er bare ikke sådan jeg har opfattet det.

Link til kommentar
Del på andre sites

hej @stavox-boy.

 

selvfølgelig skal han snakke pænt til andre, og selvfølgelig skal man også holde en god tone når man taler med andre spillere på serveren.

men at du klager over at han også giver dig -REP på forum det er jo ligegyldigt, vi kan jo ikke bare sige "du må ikke give -REP til stavox boy fordi det kan han altså ikke lide".

der er jo også andre der får mange +REPs og måske et lille bitte -REP, men de er lidt ligeglade for, der vil næsten altid være en der giver et -REP, det er det der sker.

du kunne jo måske også tænke over om det er noget han ikke kan lide du lægger op på forum, så giver han dig selvfølgelig et -REP.

 

Hvis du stadig har et problem med det, så kunne du jo lade vær med at lægge noget op på forum overhoved, eller lad vær med at være på vores forum hvis det er noget du ikke vil have.

 

lukker ban requesten her 

 

MvH

Blasterion

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa

 

Du skal være mere en velkommen til at blokere Br1zzle på Forum, hvis du ikke ønsker at se hvad han skriver. Gør følgende: 

Tryk på din profil og klik "Medlemmer jeg ignorérer"

1.png.8a3f15146805d3e2355120f159f71079.png

 

Dernæst skriv hans navn ind under "Tilføj bruger til ignorer listen" og klik på hans navn, så kan du vælge hvad du vil blokere ved ham.

2.thumb.png.d1bdc72e81a92d57d850ecc0fffd9763.png

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.