Hop til indhold
Stavox

Fritidsaktiviteter?


aspect

Recommended Posts

Ay, lang tid siden!

 

Jeg sad den anden dag og overvejede om folk såsom jer herinde overhovedet havde nogle fritidsaktiviter? Måske én, måske flere eller måske slet ingen. Jeg var bare nysgerrig, om I lå og stenede hele dagen lang eller hvordan. Jeg kan selv lægge ud med at sige, at jeg kun går til én fritidsaktivitet, som er Jiu-Jitsu selvforsvar og kampsport. Jeg har dog gået til både fodbold, tennis, bordtennis og crossfit, som jeg også stadig dyrker sammen med min fitness men bare ikke som en fritidsaktivitet.

 

(Der er sikkert et andet post på samme emne, men jeg har forsøgt at finde det, og jeg kunne ikke finde noget)

 

Ellers må I have en god dag, og så må størstedelen af jer i hvert fald også hygge jer, nu hvor de fleste af os har fri imorgen. I hvert fald os små, haha. 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Reyn skrev:

Yay, desuden gider jeg ikke at betale for at gå til noget.

Forståeligt nok - det har jeg dog stadig mine forældre til. 😛 Dog vil jeg sagtens gerne selv betale, hvis det skulle til, for jeg kunne fortsætte med at dyrke Jiu-Jitsu.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Claggy skrev:

Forståeligt nok - der har jeg til gengæld mine forældre til at betale. 😛 Dog vil jeg sagtens gerne selv betale, hvis det skulle til, for jeg kunne fortsætte med at dyrke Jiu-Jitsu.

Cool, mine forældre ville også gerne betale for det, men så får jeg bare lidt flere penge. Desuden holder jeg mig fit ved at løbe osv. 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Reyn skrev:

Desuden holder jeg mig fit ved at løbe osv. 

Fair nok - jeg har også mit fitness ved siden af men årsagen til, at jeg overhovedet har en fritidsaktivitet er netop, at det er Jiu-Jitsu for at kunne lære at forsvare mig selv. 

4 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Cykle og spille computer

Jeg troede da ellers også, at du gik til fodbold ud fra dit post om det opkommende VM? 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Claggy skrev:

Jeg troede da ellers også, at du gik til fodbold ud fra dit post om det opkommende VM? 🙂 

Går ikke til det som sådan, men jeg har gået til det for ca. 9 måneder siden. Jeg spiller det dog mest med mine venner i skolen og når jeg bare går rundt, elsker bare at se det og følge med i sådan noget som VM.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Reyn skrev:

Har lilla bælte i kick boxing fra den gang jeg gik til det 

Så har du jo også tjekket den af på listen, haha. 🙂 Jeg har selv det blå bælte indenfor Jiu-Jitsu på nuværende tidspunkt, men jeg skal til graduering og videre til det lilla bælte allerede den 25. juni om 3 uger. Det der bare fangede mig ved Jiu-Jitsu er netop, at de har taget en blanding af lidt kick boksning, lidt karate, lidt judo, lidt taekwondo og sådan lidt af alle kampsporter og lavet det til én stor kampsport og på den måde lærer at forsvare sig mod stort set alt. 

 

Jeg er faktisk snart dygtig nok til at blive hjælpe-instruktør på ynglinge-holdet, men det ville være lidt sjovt for der er mange der, som er ældre end, jeg selv er. 😛 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Claggy skrev:

Så har du jo også tjekket den af på listen, haha. 🙂 Jeg har selv det blå bælte indenfor Jiu-Jitsu på nuværende tidspunkt, men jeg skal til graduering og videre til det lilla bælte allerede den 25. juni om 3 uger. Det der bare fangede mig ved Jiu-Jitsu er netop, at de har taget en blanding af lidt kick boksning, lidt karate, lidt judo, lidt taekwondo og sådan lidt af alle kampsporter og lavet det til én stor kampsport og på den måde lærer at forsvare sig mod stort set alt. 

 

Jeg er faktisk snart dygtig nok til at blive hjælpe-instruktør på ynglinge-holdet, men det ville være lidt sjovt for der er mange der, som er ældre end, jeg selv er. 😛 

Lyder fedt, det er også vigtigt at man nyder den sport man dyrker ellers er det ikke det værd 👍

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, KennyBou skrev:

Går alt for meget op i basketball, være sammen med vennerne, oggg så bruger jeg alt for mange penge på mad...😅

Går op i basketball? Pisse fedt, elsker selv basketball! Bliver dagligt spurgt mindst 10 gange om hvorfor jeg ikke starter til det, men jeg foretrækker dog at sætte al mit fokus på mine nuværende hobbyer - men fedt, er selv kæmpe fan! 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, Jakob skrev:

1.80

Spiller det med mine venner efter skole for det meste 🙂

Samme her - spiller det med venner eller de ældre på skolen. 🙂 Er selv 1.78 men da jeg også kun er 13 år, er 1.78 en rimelig stabil højde, synes jeg selv.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.