Hop til indhold
Stavox

[Solved] Weeed Mode


West

Recommended Posts

Så, HAIII.

 

For lidt tid siden lavede jeg et forslag der gik ud på at man ikke kunne røre ting i 5 sekunder efter man har fyldt vand på bruser osv, så man ikke ødelægger sin base.

Dog jeg føler stadig at det sker når det lige går lidt hurtigt med at fylde vand på sit fis.

 

Så jeg tænkte på.

 

At lave en eller anden command idk, som gjorde at man kun kunne røre weed ting (vand, brusere osv) Ingen props, biler eller noget. Det skulle være nemt at slå til og fra. 

Så hvis man ryger i case, så skal man ikke til at bruge tid på det. + Det skal virke for spillere og staffs. (ENDA Junior Admins)

 

Skriv gerne hvad i tænker, og om det måske kun er mig som retarderet til at lave weed. 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Mads (ULTRA) skrev:

Der er allerede 3 sekunder fra du bruger din physgun på en vand til bruser til du kan bruge din physicgun til andet

Ja, men nogen gange så glider (agtigt) den også rammer man et eller andet. 

Idk, det kan godt være det bare er mig som er retarderet.

Det er bare lige sket sådan 7 gange for Toby denne her aften. 

 

@Toby Pedersen du er lidt skrald

Link til kommentar
Del på andre sites

Tror sgu ikke at jeg formulerede mig ordentlig første gang, prøver igen.

 

Bare lave en indstilling der gør at man kun kan røre Weed Entitys, så når man laver weed er der 0% chance for at ødelægge noget af ens base.

11 timer siden, Bims skrev:

Det skulle være nemt at slå til og fra. 

Så hvis man ryger i case, så skal man ikke til at bruge tid på det. + Det skal virke for spillere og staffs. (ENDA Junior Admins)

Og tænker at det er præcis hvad jeg mente.

+ Skal man ikke kunne røre players (staff tanke) 

Link til kommentar
Del på andre sites

30 minutter siden, DetBareMads skrev:

Det er planen at gøre så staff, men også spillere han vælge hvad de vil tage fat i. Ved ikke hvornår det bliver lavet

Det ville hjælpe en del under weed produktionen at man i hvert fald ikke hele tiden tager fat i sin bruser :U 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 months later...
1 time siden, Martus skrev:

Holde C inde og klik lås/fjern lås på proppen

Ved spawn af dupe skulle der være en knap inden man spawner dupen som hedder "Spawn låst". Så er den låst når den spawner.

Så hvis du spawner en dupe med lås, og vil lave om på den, skal du låse alle props op enkeltvis?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, Martus skrev:

Det kunne være virkeligt brugbart hvis man kunne låse ens prop/dupe man spawner. Så kan man ikke komme til at rykke på en prop i ens base så alt fucker op.

men når du har placeret din dupe sætter du bare dine physgun-touch til “intet” som dyn viser på billedet.

Link til kommentar
Del på andre sites

33 minutter siden, Martus skrev:

Så kan man ikke rykke på sin bil, weed ting og staffs kan ikke hive i spillere.

men hvor tit skal du rykke på din bil med physgun? og hvis du læste dialogen mellem bims og dyn, så kan du se at bims har pointeret det ud. :))

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Paki skrev:

men hvor tit skal du rykke på din bil med physgun? og hvis du læste dialogen mellem bims og dyn, så kan du se at bims har pointeret det ud. :))

Hvis man sætter den på “intet” kan du ikke hive i noget som helst. Hvis ens bil er stuck kan man bruge sin phusgun til at få den fri. For at kunne hive i bilen skal du ind og slå “intet” fra og bagefter skal det til igen. Laver man weed i sin base kan du heller ikke bruge “intet” fordi så vil du ikke kunne hive i dine weed ting. Er du staff og har en base oppe kan du heller ikke bruge “intet” fordi så kan du ikke hive i spillere eller biler hvis nu man kommer i case.

 

Derfor ville det være godt med en lock funktion.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Martus skrev:

Hvis man sætter den på “intet” kan du ikke hive i noget som helst. Hvis ens bil er stuck kan man bruge sin phusgun til at få den fri. For at kunne hive i bilen skal du ind og slå “intet” fra og bagefter skal det til igen. Laver man weed i sin base kan du heller ikke bruge “intet” fordi så vil du ikke kunne hive i dine weed ting. Er du staff og har en base oppe kan du heller ikke bruge “intet” fordi så kan du ikke hive i spillere eller biler hvis nu man kommer i case.

Angående bilen, så tager det 5 sekunder at gå ind og slå det til, og derefter slå det fra igen når du har vendt din bil om. Angående weed, så har bims pointeret det ud som jeg igen henviser til. Det eneste reelle problem jeg kan se er når du havner i en case, men mon ikke dyn kan gøre, at når du er i en aktiv case, at så kan du rykke på alt?

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, Paki skrev:

Angående bilen, så tager det 5 sekunder at gå ind og slå det til, og derefter slå det fra igen når du har vendt din bil om. Angående weed, så har bims pointeret det ud som jeg igen henviser til. Det eneste reelle problem jeg kan se er når du havner i en case, men mon ikke dyn kan gøre, at når du er i en aktiv case, at så kan du rykke på alt?

Det du skriver er også en mulighed. Men den anden mulighed virker lidt mere simpel end det du skriver. Hvis man bare kunne låse ens dupe ville alt være løst. Så skulle der også være en Lås/Lås op knap.

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutter siden, Dynn skrev:

Men lad os sige at jeg har fire dupes spawned, hvordan forestiller du dig at jeg skal låse en specifik op? Eller er det bare lige meget?

Du holder C inde i klikker Lås/Lås op, alle de props som er welded til den prop du klikker på skal blive låst/låst op.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.