Hop til indhold
Stavox

Ny PC


MRBennetsen✔

Recommended Posts

Jeg har købt en ny pc, og jeg vil gerne have jer til at svare om der skal noget andet i som jeg kan købe til den når den er ankommet: https://froggaming.dk/produkt/entry-gamer-amd/

 

Dens specs jeg har opgraderet ind til videre;

AMD Ryzen 5 - 3.7GHz, Processor

16 GB Ram (DDR4), Ram

Asus Prime B350m-K, Bundkort/Motherboard

Fjernet SSD (Sparer 400,-), SSD

733 Mbps 2-pinds trådløst netkort, Netkort (Trådløst)

 

Nogle der ved om den muligvis kan streame Garry's mod med en OK fps? På hjemmesiden står der;

       Vi anbefaler:

                Til streaming af spil og/eller højere performance:Opgradér processor til AMD Ryzen 5 – 2400G

                Den har 4 kerner og 8 tråde, og kan håndtere det ekstra pres på processoren fra streaming.

                Opgradér ram til 16GB

                Det er krævende at streame, og 8GB er simpelthen for lidt. Til spil får du også en højere minimum FPS (Flere billeder i sekundet.)

 

AMD Pcen

Link til kommentar
Del på andre sites

Citat

Fjernet SSD (Sparer 400,-), SSD 

Jeg ville nu ikke have fjernet SSD'en, da det giver improved loadtime i mange ting.
 

Citat

AMD Ryzen 5 - 3.7GHz, Processor

Er det 1500x, 1600x, 2400g eller hvad?

 

Citat

Asus GTX 1050ti 4GB

Det er som sådan et udemærket grafikkort, men hvis du har mulighed for at opgradere til et 1060, tror jeg ikke du ville fortryde det.

image.thumb.png.85d0e5de7f14e4495053c9588593b73d.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har nogle ssd'er til at lægge nede i garagen så det bliver nok fint.

 

ved processeren er der ikke andet info end VEGA 11 GPU

 

kunne overveje nyt grafikkort. Men holder mig lige lidt til det billige ;-D

 

Tusind tak!❤️

rigtigt flot sat op!❤️

❤️

Hvis du har mere vær sød at skrive Tak! 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er ingen grund til at opgradere din processor til streaming, da du bare kan encode din stream med NVENC

NVENC encoder streamen på dit Nvidia graffikkort, så det ikke belaster CPU'en. Det kan i øvrigt sagtens fungere på et 1050ti.

xH2S.png

 

Jeg ville dog give Walter White ret i, at 16GB ram er et minimum til de fleste ting, der involverer mere end bare gaming.

Jeg ville dog klart anbefale at opgradere fra et 1050ti til et 1060, da der er ret så stor forskel på de 2 kort.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.