Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] Klage over ULTRA


Nops

Recommended Posts

Hejsa.

Jeg er ved at blive godt træt af den dreng, han fyre en hele tiden unden en rigtig grund han fyre, fx en fordi jeg skal ud af en dør og han skal ind af en dør, eller noget som bare irritere ham skal de fyres, man får ingen chance det er bare væk og så 5 min ind igen, og så går der så lige 10 min så bliver man fyret fordi man står oven på hans hovede. eller noget som ikke skal være i hans hovede skal fyres, og så når man kalder admin, siger de bare at han må fyre hvem som helst som joiner poltiet.

 

SÅ VIRKELIG få styr på hvordan han styrer rigspolitiet!

Link til kommentar
17 minutter siden, Nops skrev:

så når man kalder admin, siger de bare at han må fyre hvem som helst som joiner poltiet.

Du får også en fin besked i dit højre hjørne som siger følgene: ''Du er blevet opsagt af Vicerigspolitichefen - Han behøver ikke en grund''
Jeg prøvede også at forklare dig, at han IKKE behøver en grund til at demote, men det forstod du ikke, også selvom jeg prøvede at få ULTRA SPINNER til at forklare dig det.

Link til kommentar

Hej @Nops

 

Her idag har jeg spillet meget som Vicerigspolitichef og jeg har haft mange problemer med dig idag.

 

Lad os tage det med døren først.

Jeg er lige død i et raid og jeg er på vej tilbage til PD for at hente mine ting jeg kan få i skabet, jeg ser så dig der skal ud hvor du står og låser/åbner den der hele tiden med dine keys og prøver at få den åbnet. Og jeg prøver på samme tid at komme ind af den dør. Jeg ser så at det ikke ender nogen vej og går derfor op til Politiets Cardealer og venter du står stadig og åbner/lukker den dør med dine keys og jeg siger mens jeg står hos dig at du skal stoppe og åbne den dør du svare ikke og bliver ved med at åbne/lukke den dør med dine keys jeg står ved den cardealer og venter mellem 10-20 sekunder og i de 10-20 sekunder står du med dine keys og åbner/lukker den dør igen - der siger jeg stop eller bliv fyret venter 5-10 sekunder og du bliver ved efter 2-3 advarsler jeg tænker at det er en fin grund til at fyre dig og du får forklaret in-game af Mr Suniks at Vicerigspolitichefer ikke behøver en grund til at fyre folk på trods at det er forklaret ingame går du på Teamspeak og går i Afventer support.

 

Den med møde-rummet holder jeg møde sammen med mig og Guzern eller Mr Suniks kan ikke helt huske hvem det var med men jeg siger så til jer at i skal møde op i vores lokale jeg havde sat op og midt i vores møde kommer der et PD-Raid og jeg siger så at vi skal ud og arrest/skyde dem det gør vi så og vi samles igen inde i vores lokale og det gør i så midt i det jeg fortæller jer noget vælger du at forlade mødelokalet jeg havde også fyret 1-2 stykker på samme grund og jeg sagde "Den næste der går bliver fyret" der går ikke særlig lang tid så går du ud af lokalet og jeg siger "Stop Nops" og du går videre jeg demoter dig efterfølgende

 

Jeg forstår ikke hvorfor du laver en Case mod mig hver gang jeg har demoted dig da jeg første gang fortalte dig grundigt hvad min grund var til at fyre dig og det har jeg så også gjort alle de andre gange. Men jeg kan høre lidt på det hele at jeg er nød til at formulere mig lidt bedre når jeg demoter folk.

 

Yderligere svar ville jeg svare på hurtigst muligt.

Link til kommentar

Hold nu kæft, der kom mange løgne på bordet. Vi kan da starte med det med døren, du siger ikke på noget tidspunkt at du ville fyre mig som alle de andre gange du har fyret mig.

Og du prøver selv heletiden af åbne den dør, alså kan ikke se hvorfor du fyre mig når vi har samme intention til at komme ud foran døren, jeg gik os selv tilbage, men du prøvede bare hele tiden af åbne den dør, og aldrig trykke e på døren.

 

 

Og så det med lokalet, jeg kommer ind i lokale rummet hvor du skriver i chatten af der er møde, jeg går så like 2-5 sek ud af døren, og så siger du stop Nops, jeg stopper så halvt op, sådan at jeg går lidt videre og stopper op, det bliver jeg så fyret på pga, at jeg ikke stoppede op.

 

 

 

Link til kommentar
8 minutter siden, Nops skrev:

Hold nu kæft, der kom mange løgne på bordet. Vi kan da starte med det med døren, du siger ikke på noget tidspunkt at du ville fyre mig som alle de andre gange du har fyret mig.

Og du prøver selv heletiden af åbne den dør, alså kan ikke se hvorfor du fyre mig når vi har samme intention til at komme ud foran døren, jeg gik os selv tilbage, men du prøvede bare hele tiden af åbne den dør, og aldrig trykke e på døren.

Som sagt jeg kommer ind i PD efter at være død i et Raid jeg ser så dig stå og lege med den dør jeg vælger også selv at prøve at få den dør åbnet og jeg siger så "Stop" og du bliver ved (Jeg ved godt at det var dumt at jeg også gjorde det)

Jeg stopper så lidt efter fordi jeg kan se at det ingen vej føre til og jeg siger "Stop" igen imens jeg går hen til Cardealeren ude foran døren jeg venter 10-20 sekunder og jeg vælger så at fyre dig fordi du simpelthen ikke gider at gå ud af den dør når jeg så fyre dig kan du pludselig godt finde ud af at åbne døren så noget tyder på at det var med vilje det du gjorde med den dør.

11 minutter siden, Nops skrev:

Og så det med lokalet, jeg kommer ind i lokale rummet hvor du skriver i chatten af der er møde, jeg går så like 2-5 sek ud af døren, og så siger du stop Nops, jeg stopper så halvt op, sådan at jeg går lidt videre og stopper op, det bliver jeg så fyret på pga, at jeg ikke stoppede op.

Jeg har lige fyret 1-2 stykker med samme grundlag og jeg siger så "Den næste der går ud af den dør bliver fyret" og jeg ser så at du går ud af døren og jeg råber/siger "Stop" og du vender dig lige hurtigt om og går videre derfor fyre jeg dig jeg ser intet galt i den fyring da du som sagt prøver at "Flygte" fra et møde/opsummering af hvordan styrken ser ud og hvad folk går rundt og laver på trods at du lige har set 1-2 af dine daværende kollegaer blive fyret så det er også lidt din egen skyld at du blev fyret havde du nu bare stået stille så var der ikke sket noget.

Link til kommentar

Alså du indrømmer, selv det er dumt at du gør det, at hvorfor så overhovede gøre det. alså tænker med røven? eller hvad, fordi det kan godt lyde sådan, synes du skal tænke over hvorfor du fyre folk, og så komme med et godt grundlag i stedet for at fyre folk fordi du kan komme ind på pd..

Link til kommentar

Jeg fyre ikke folk fordi de godt kan komme ind i PD jeg skriver også at det var dumt at jeg stoppede meget kort efter jeg gjorde det jeg ventede 10-20 sekunder og jeg forstår ikke hvorfor du diskutere videre, du kommer bare med de samme argumenter hele tiden jeg har skrevet det var dumt og jeg stoppede MEGET kort efter og sagde du skulle stoppe jeg var stoppet. Og jeg beder nu dig om at stoppe du bliver ved og det kan ikke være rigtigt at jeg vente ca. 1 minut på at en betjent forstår at de skal gå væk fra en dør fordi de ikke kan finde ud af at åbne en dør det er bare for dumt og derfor fyre jeg dig på trods flere advarsler.

Link til kommentar
12 timer siden, Nops skrev:

Jeg stod selv væk i 20 sek hvor du bare spammede højre klik så stop med at lyv, lige nu tak!

Jeg er desværre ked af at jeg ikke kan få ShadowPlay til at virke ellers havde jeg lagt en video op med Episoden men fremover når jeg er Vicerigspolitichef så smider jeg Whitelist på også tilføjer jeg kun folk til den Whitelist som jeg mener kan finde ud af at være betjent så sådanne situationer ikke fremkommer igen. Jeg er desværre ked af at det skal være på den måde.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.