Hop til indhold
Stavox

anlæg


Knudåge

Recommended Posts

nu ved jeg ikke så meget om scootere, men hvordan fuck får du plads til sådan noget? plus, hvis du alligevel fræser 60 km/t (eller mere for den sags skyld) vil du jo ikke kunne høre en skid på grund af vinden?

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, John Frandsen skrev:

Ja? Det syntes jeg da ogs?

 

Bare stop... xD Jeg håber virkelig at du tager røven på os alle, og det hele bare er en vild prank. 
Jeg må dog indrømme, at jeg på det seneste har savnet noget, det ville give mig lyst til at skære mig selv i armen. Indtil jeg begyndte at læse dine opslag igen. Jeg beder dig, en gang for alle, stop med de latterlige opslag. 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Paki skrev:

nu ved jeg ikke så meget om scootere, men hvordan fuck får du plads til sådan noget? plus, hvis du alligevel fræser 60 km/t (eller mere for den sags skyld) vil du jo ikke kunne høre en skid på grund af vinden?

 

@Paki du laver det bare i sæde boksen 

6 timer siden, Vito skrev:

 

Bare stop... xD Jeg håber virkelig at du tager røven på os alle, og det hele bare er en vild prank. 
Jeg må dog indrømme, at jeg på det seneste har savnet noget, det ville give mig lyst til at skære mig selv i armen. Indtil jeg begyndte at læse dine opslag igen. Jeg beder dig, en gang for alle, stop med de latterlige opslag. 

@Vito av  

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.