Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mere til læger og RP


RealKoeter

Recommended Posts

kan man måske få en hjerte starter til læger

fx. hvis jeg nu falder ned og dør så kommer der to valg muligher op 1 Respawn 2 Vent på læge

også hvis man vælger "Vent på læge" så får lægerne IKKE et opkald men dette skal borgerne i byen/ ude for byen gøre hvis de ser den person som er ´nede. tænker der er 10 minutter limit time på at vente.

om måske kan man lave så det ikke er 100% man kommer op igen, men går an på hvor langtid man har ventet 

 

FX.

1 min= 90%

2 min=80%

3 min= 70%

4 min=60%

5 min=50%

6 min=40%

7 min=30%

8 min=20%

9 min=10%

10 min= Automatisk respawn

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, TheCampingSS #køter skrev:

kan man måske få en hjerte starter til læger

fx. hvis jeg nu falder ned og dør så kommer der to valg muligher op 1 Respawn 2 Vent på læge

også hvis man vælger "Vent på læge" så får lægerne IKKE et opkald men dette skal borgerne i byen/ ude for byen gøre hvis de ser den person som er ´nede. tænker der er 10 minutter limit time på at vente.

om måske kan man lave så det ikke er 100% man kommer op igen, men går an på hvor langtid man har ventet 

 

FX.

1 min= 90%

2 min=80%

3 min= 70%

4 min=60%

5 min=50%

6 min=40%

7 min=30%

8 min=20%

9 min=10%

10 min= Automatisk respawn

10 minutter vil være alt for lang tid at vente på en server som stavox, som kører darkrp. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Som jeg ser det, kunne det være en mulighed for at folk kan "omgå" NLR, hvis det så var lavet som en regl.

Så som fx her..
(du bliver skudt i et raid eller mug og dør.)

(1. Du respawner og har NLR og har mistet dine våben.)

(2. Du venter i "måske 2/3 min" på en læge, og hvis han så kommer og "liver dig op"...
( får du så dine våben tilbage og kan huske måske "de sidste 5 minutter". )

(2.1 Jeg tænker at lægen får en notifikation, ligesom pakkepost. og et point på mappet.)

Det her, er hvad jeg tænker virker optimalt.

"Selvom @TheCampingSS #køter jeg tror ikke, det bliver til noget, uden så meget info i forslaget" :?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

En måde at gøre dette på (Hvis der er læger online!):

1) Spilleren bliver drabt.

2) Spilleren får lov til at vælge om han vil respawne og miste alt, med det samme, eller om han vil vente på en læge. (Der er ingen timer på hvor længe han vil vente, og der vil hele tiden være mulighed for at respawne)

3) Lægen får en notifikation, og kan se på mappet, hvor spilleren er død.

4) Lægen kører hen og får genopliver personen med noget HLR.

5) Spilleren kommer i live, har alt på sig og ingen NLR.

 

Dette tænker jeg vil kunne fungere optimalt.

 

-Maxx0758

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, Maxx0758 skrev:

En måde at gøre dette på (Hvis der er læger online!):

1) Spilleren bliver drabt.

2) Spilleren får lov til at vælge om han vil respawne og miste alt, med det samme, eller om han vil vente på en læge. (Der er ingen timer på hvor længe han vil vente, og der vil hele tiden være mulighed for at respawne)

3) Lægen får en notifikation, og kan se på mappet, hvor spilleren er død.

4) Lægen kører hen og får genopliver personen med noget HLR.

5) Spilleren kommer i live, har alt på sig og ingen NLR.

 

Dette tænker jeg vil kunne fungere optimalt.

 

-Maxx0758

Giver dig næsten ret.

 

Jeg syntes andre spillere skal have mulighed for at tage personens genstande imens de ligger på jorden bevistløse. Og udover det, så skal der altså også være en mulighed for at "finish" folk. 

Link til kommentar
Del på andre sites

29 minutter siden, DetBareMads skrev:

Giver dig næsten ret.

 

Jeg syntes andre spillere skal have mulighed for at tage personens genstande imens de ligger på jorden bevistløse. Og udover det, så skal der altså også være en mulighed for at "finish" folk. 

Helt sikkert!

Link til kommentar
Del på andre sites

39 minutter siden, DetBareMads skrev:

Giver dig næsten ret.

 

Jeg syntes andre spillere skal have mulighed for at tage personens genstande imens de ligger på jorden bevistløse. Og udover det, så skal der altså også være en mulighed for at "finish" folk. 

 

Så ligesom PERP gjorde. 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, DetBareMads skrev:

mulighed for at "finish" folk. 

Har engang lavet et forslag med en mulighed for at falde om bevidstløs som i Rust, også kunne man enten stjæle deres loot og eller "finish" dem.

 

Dog sagde Dynn "Nej tak"

Link til kommentar
Del på andre sites

47 minutter siden, Bims skrev:

Har engang lavet et forslag med en mulighed for at falde om bevidstløs som i Rust, også kunne man enten stjæle deres loot og eller "finish" dem.

 

Dog sagde Dynn "Nej tak"

Vi har sagt nej til 1000 forslag som ligner dette. Men der skal jo ske ændringer på et eller andet tidspunkt

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tror ærligt det her ville være super godt for læge jobbet, jeg ser ikke særlig tit læger (forståeligt nok). Så at de faktisk får lov at rykke ud til noget vigtig som handler om liv eller død, tror jeg vil kunne komme til at betyde flere vil spille læge.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 14/05/2018 den 4:46 PM , Reyn skrev:

Ville du selv side i 5 minutter og vente på en læge.? 

ja hvis jeg havde 25k for våben som jeg tit har

 

11 timer siden, Marcus skrev:

donno (dynn) fortalte mig det ville være dumt at lave, fordi hvordan skulle man ligge bevidstløs?

ragdolls er ikke en mulighed da det er pis.

det ved jeg ik, i kloge find på noget. der mangler rp til læger

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 14/05/2018 den 6:33 PM , DetBareMads skrev:

Giver dig næsten ret.

 

Jeg syntes andre spillere skal have mulighed for at tage personens genstande imens de ligger på jorden bevistløse. Og udover det, så skal der altså også være en mulighed for at "finish" folk. 

det kunne være fed så man er sikkre på de er døde når man skyder dem eller man kan tag deres ting

På 14/05/2018 den 10:51 PM , br1zzle skrev:

Jeg tror ærligt det her ville være super godt for læge jobbet, jeg ser ikke særlig tit læger (forståeligt nok). Så at de faktisk får lov at rykke ud til noget vigtig som handler om liv eller død, tror jeg vil kunne komme til at betyde flere vil spille læge.

jeg ville ihvertilfald spille læge mega meget

26 minutter siden, Reyn skrev:

Hvorfor render du rundt med 25k i våben, du har jo kun brug for et....

jeg har m82, m3 shotgun, g3a3, og nogen gange pisoler

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Der kommer ikke tvungen ventetid på respawn, så det er der ingen grund til at diskutere. Hvad der giver mening kunne være at man valgfrit kan vente på en læge (måske en eller anden ting kan købes af læger, så man selv kan foretage akutgenoplivning? - der skal selvfølgelig være begrænsinger til dette. Enten hvor ofte det kan bruges, hvor kort tid man har til at bruge det efter død, eller noget med at man skal hen til en læge inden for x tid for ikke at dø igen).

Det største problem med denne ændring vil være hvordan vi skal indikere at man er halvdød/død, og at man kan genoplives. Vi kan pga. spillets begrænsninger ikke have ragdolls, da det er skyld i crashes. Så der skal være en anden ting læger interagerer med. Det bedste vil nok være en usynlig blok. Men så vidt jeg husker er de lig der lige nu er der når man dør ikke synced i bevægelse, som betyder at positionen ikke er ens for alle, og at det derfor vil være svært for læger at vide hvor præcis de skal “trykke” for at genoplive.  Man kunne måske bare lave noget grafisk? Hvad tænker I?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Dynn skrev:

Der kommer ikke tvungen ventetid på respawn, så det er der ingen grund til at diskutere. Hvad der giver mening kunne være at man valgfrit kan vente på en læge (måske en eller anden ting kan købes af læger, så man selv kan foretage akutgenoplivning? - der skal selvfølgelig være begrænsinger til dette. Enten hvor ofte det kan bruges, hvor kort tid man har til at bruge det efter død, eller noget med at man skal hen til en læge inden for x tid for ikke at dø igen).

Det største problem med denne ændring vil være hvordan vi skal indikere at man er halvdød/død, og at man kan genoplives. Vi kan pga. spillets begrænsninger ikke have ragdolls, da det er skyld i crashes. Så der skal være en anden ting læger interagerer med. Det bedste vil nok være en usynlig blok. Men så vidt jeg husker er de lig der lige nu er der når man dør ikke synced i bevægelse, som betyder at positionen ikke er ens for alle, og at det derfor vil være svært for læger at vide hvor præcis de skal “trykke” for at genoplive.  Man kunne måske bare lave noget grafisk? Hvad tænker I?

Tænker nok at det grafiske vil være det nemmeste at lave, da som du siger, at vi ikke kan være sikker på hvordan folk ligger og lander. Men er det ikke muligt at synkronisere bevægelsen for alle, så det ikke ville være noget problem?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.