Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Kagen


Thofner

Recommended Posts

Dit ingame navn: Højz

Staff ingame navn: Kagen

Dit SteamID: STEAM_0:0:83272642

Staff SteamID: STEAM_0:0:99495996

Forklar situationen: Det startede med at det var sjovt at Kagen tog min bil og havde sin lorte E2 med at han tager andres biler (Som mekanikker) og laver "aktion" med min bil han får mig til at byde og self skal @Nich lige byde og gør så jeg skal byde igen for at få min bil, derefter det så kører jeg rundt i ring ved kagen og siger jeg ville køre ham ned hvor han så sætter sig ind i sin bil og jeg kører derfra, jeg når ikke langt før kagen har sagt til en eller anden lille dreng (politi) at han skal arrest mig fordi jeg sagde det, og self bliver jeg arrestet og imens jeg er jailed så tager kagen IGEN min bil kun for at ødelægge mit spil og "tjene" penge (20k) det blir jeg sur over og så imens han står lige omme bag mig så sætter jeg dører for så self ikke andre ville kunne byde på den (Forresten er der ikke tid på, så han kan stå og lokke mig til at byde på den indtal han "closer" den med sin command !close) så vender jeg mig om, og så lige pludselig skyder han mig efter 2-3 sekunder (videoen ligger under som bevis) det synes jeg helt klart er unfair fordi han sagde ikke noget hvad jeg kan hører så jeg får fat på ham på Ts'en og snakker med ham og @Bims og så imens han uploader videoen, begynder han at snakke om noget der er sket for 8 måneder siden hvor jeg skrev forkert i en E2 og så begynder han at "Mobbe" med det og det bliver jeg da self sur over da han allerede er en idiot i forvejen og så bliver jeg da også ked af det pga Han lige har ødelagt mit spil med at "Tjene penge" og så bagefter skal nævne sådan noget. Det jeg ville have ud af dette er en pæn undskyldning og mere respekt fra ham af, jeg synes det er uretfærdigt!

Efterfølgende på teamspeak så sidder jeg i rum med (creaMY, Sunix, Guzern, Kagen og Lucas bygger) hvor Kagen spørger om han må uploader da jeg var sur og aggresiv så han har noget at grine af og Guzern siger "send det også til mig så vi kan grine sammen" og det synes jeg ikke er en fair at de skal sidde og "Mobbe" på den måde og gøre grin med at jeg var sur. Virkelig dårlig respekt!

Bevis:

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af DetBareMads

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Højz skrev:

Hvis du bruger øjnene og ikke ørene så kan du se at de aller første sekunder af min video at du faktisk taler men jeg kan ikke høre det!

Hvorfor laver du rep med “Stop dig selv” @SimoN ?? 

Jeg ville ikke kalde dette rdm uanset om du hørte mig eller ej du valgte at bryde reglerne ved spawne døre foran min "E2-Emitter"

Link til kommentar
Del på andre sites

Vil gerne lige have et input siden jeg var der og hørte det meste af hvad der skete.

 

Kagen, du har absolut ikke brudt en regel. Dog er du et kæmpe røvhul, der er ingen regel imod det. Det Højz gjorde var heller ikke iorden eftersom han propblocker din Emitter så man ikke kan se hvad der står.

Højz snakker ufattelig grimt op til flere gange, både på tekst og igennem mikrofon. Jeg tror Højz Inderst inde er glad for at du ikke bannede ham af den simple grund hans sprog.

 

Dog til Højz' forsvar.

Som jeg hørte det havde du en Auktion E2. Hvor at du havde Højz' bil på auktion. Du siger så højz hvis du byder højere end den nuværende top byder, så closer jeg auktionen.

Så efter højz havde budt 10k kommer en eller anden gut og topper ham af med 15k. Du havde jo lige sagt at du ville lukke den inden andre kunne byde. Også skulle Højz

til at betale 20k fordi at du gerne ville tjene lidt flere penge? 

 

Idk, nu hørte jeg ikke det hele, men jeg ser det heller ikke helt fair fra højz' synsvinkel.

 

Jeg holder ikke med nogle eller er på nogen side. Fortæller bare hvordan jeg opfattede situationen.

 

Hej, Bims. 

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, Bims skrev:

Dog er du et kæmpe røvhul

Både og jeg gjorde sådan set bare mit job.

23 minutter siden, Bims skrev:

Hvor at du havde Højz' bil på auktion. Du siger så højz hvis du byder højere end den nuværende top byder, så closer jeg auktionen.

Så efter højz havde budt 10k kommer en eller anden gut og topper ham af med 15k. Du havde jo lige sagt at du ville lukke den inden andre kunne byde. Også skulle Højz

til at betale 20k fordi at du gerne ville tjene lidt flere penge? 

5 Sekunder efter Højz byder over den nuværende højest bydende bliver prisen sat op til 20k, og jeg kan intet gøre ved det fordi det er en aktion og dem som, vinder får bilen og Højz vil jo gerne have sin bil, men han var ikke højest bydende der så jeg ventede på et nyt bud fra ham så kan kunne få sin bil tilbage.

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, Kagen skrev:

Både og jeg gjorde sådan set bare mit job.

Meh...

13 timer siden, Kagen skrev:

5 Sekunder efter Højz byder over den nuværende højest bydende bliver prisen sat op til 20k, og jeg kan intet gøre ved det fordi det er en aktion og dem som, vinder får bilen og Højz vil jo gerne have sin bil, men han var ikke højest bydende der så jeg ventede på et nyt bud fra ham så kan kunne få sin bil tilbage.

Man kunne også bare lige betale tilbage til gutten der overbettede Højz, og derefter lukke auktionen. Så Højz ikke skal føle sig snydt på den måde.

Det var jo ikke fordi du ikke havde en anden løsning end at få Højz til at betale endnu mere.

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, Kagen skrev:

E2en betaler dem penge tilbage, hvis du ikke lavede højeste bud?

Nu skal vi lige huske at det ikke er mig der har lavet staff klagen, men @Højz

 

Dog kunne du stadig godt have sendt 10k tilbage til Højz efter du lukkede Auktionen på 20. 

Det er jo stadig ikke fordi at du ikke havde nogle muligheder.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.