Hop til indhold
Stavox

[Solved] Scammer


jaerzz

Recommended Posts

Hey. I skal ikke handel med Malthe hvid (STEAM_0:0:177264698), vi skulle bytte base også da han  får kopiret min skal jeg kopirer hans men han vælger at sige at jeg ikke må kopier hans da han lige har kopieret min, synes i skulle vide det da i ikke os skal blive scammet af ham.

Link til kommentar
19 minutter siden, Guzern skrev:

Og lige en ting til folk der ikke ved det.

Mercesssss = Zlaskedrengen.

 

Opdateres nok løbene da han skifter navn konstant....

Han arbejder undercover og ændrer navn hver eneste gang man opdager ham

Link til kommentar
2 timer siden, Guzern skrev:

Og lige en ting til folk der ikke ved det.

Mercesssss = Zlaskedrengen.

 

Opdateres nok løbene da han skifter navn konstant....

Han er nok den største faggot jeg længe har mødt. Om det er imod server reglerne eller ej burde sådan en som ham bannes ( efter min mening ) da han har "snydt" folk så meget. Det fjerner motivationen for nye spillere at miste deres penge på den måde.

Link til kommentar
10 minutter siden, SimoN skrev:

Han er nok den største faggot jeg længe har mødt. Om det er imod server reglerne eller ej burde sådan en som ham bannes ( efter min mening ) da han har "snydt" folk så meget. Det fjerner motivationen for nye spillere at miste deres penge på den måde.

Tja.. han er bare en de slags folk der er nogle røvhuller...

Link til kommentar
På 15/5/2018 den 9:22 AM , Guzern skrev:

Og lige en ting til folk der ikke ved det.

Mercesssss = Zlaskedrengen.

 

Opdateres nok løbene da han skifter navn konstant....

Du kan gå ind på Stavox markedsplads og slå en persons steamid op under blacklist hver gang for at tjekke om det er ham (Y)

Link til kommentar
  • 1 month later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.