Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - Bims


Scaled

Recommended Posts

Dit ingame navn: Jason Collister
Staff ingame navn: Bims
Dit SteamID: STEAM_0:0:50236723
Staff SteamID: STEAM_0:1:237384179
Forklar situationen: Jeg har lige bygget min store base, og ser muligheden for at hoppe over på en væg ved naboen og raide. 
Jeg begår raidet, og stjæler alt de ejer. Jeg finder dog ud af senere da Moderatoren, Bims, fortæller mig at jeg ikke må gøre dette her. Jeg fortæller ham om en oplevelse jeg havde for ca. en måned 
siden, hvor jeg blev raidet igennem toppen af min base, og der forklarede Staff memberen, at det bare var ærgerligt. Bims siger så til mig: "Jeg kan ikke reglen, så derfor finder jeg lige en ny admin".
Jeg tænkte at det var ret besynderligt, siden der kun var 2 Staff members online lige nu, og jeg synes at det var fuldstændigt åndsvagt, at man skal bruge 2 Staff Members, om en case, som var nem at løse.
Jeg synes nemlig at Staff skal vide alle reglerne, eller læse dem under F1 i casen. Jeg var godt nok lidt flabet i denne case, men ikke over kanten. Velvidende jeg skulle have min straf for raidet, 
sendte jeg en pm til Bims, om at jeg ikke synes det var optimalt, at 2 Staff Members skulle bruge tid, på en lille og nem case. Jeg valgte at snakke med Bims i person, og han tp'er til mig, hvorefter
han fortæller om at jeg ikke skal brokke mig. Jeg siger så til ham: "No offense, men jeg synes ikke det var specielt godt arbejde". Vi snakker i et godt stykke tid, hvorefter han pludseligt siger: 
"Yep, du får 7 dages ban." Jeg spørger så hvorfor jeg får ban, og han svarer ikke. Derefter disconnecter jeg, bannet for en uge. Der står: "Disconnect: Banned for 10080 minute(s): 
Disrespect af staff, tag dig sammen. Dårlig attitude". For det første, ingen disrespect overhovedet, jeg nævnte "no offense" mindst tre gange. For det andet, attituden var nok ikke helt køn, men jeg 
svinede ingen til. Jeg synes det her er ualmindeligt dårligt staff arbejde, da jeg synes straffen er helt ude af sammenhæng. Jeg synes heller ikke det er rart at blive mødt af en 13-14 årig i en case,
som ikke engang kan reglerne.
Bevis: https://gyazo.com/68345ae0acfe321d5f0d2e0ddae08b0f
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

 

Dig og din ven vælger at hoppe over muren og raide. I fortalte mig så at i startede raidet nede på jorden. 

Også blev jeg usikker på om at i faktisk måtte hoppe over muren. Jeg var ikke sikker og derfor valgte jeg ikke at straffe dig med det samme.

Da jeg nødigt ville straffe dig udengrund.

 

Jeg spurgte så Andre's mening på situationen og han fortalte mig at det IKKE var iorden at hoppe over fra jeres base til den anden.

Derefter bedte jeg jer om at aflevere våbene og DU skulle betale hans printere tilbage. 

Siden du dræbte ham, tænkte jeg bare at det gav god mening at du refunder de små 12k.

 

Jeg har IKKE sagt at jeg ikke kan reglerne, men at jeg kun var usikker på reglen. Det har man også lov til at være.

Jeg er som sagt ikke en eller anden robot som kan alle regl numrene eller ALLE reglerne i hovedet. 

Nogen gange så glemmer man lige små ting, og det tjekker man ALTID op på inden man giver en straf.

 

Andre var der er 30 sekunder og forklarede mig hvad han mente omkring det. Du er bare sur over du skulle betale 12k.

De små 30 sekunder er ikke noget at klage over. Du burde ikke engang tænke på hvor mange staff vi er om din case.

Dit job som spiller er at spille, ikke tænke på forbrug af staff på antal cases. Lad nu HoS (Head og staff) tage sig af det.

 

Din attitude overfor mig i den case var IKKE absolut iorden. Det fortalte jeg dig også, men stadig begyndte du at svare tilbage med dumme kommentarer og derefter sige "no offense" som om det skulle ændre på noget.

 

OG DET SJOVE ER at jeg ikke engang gav dig eller din ven en straf for at bryde en regel. Men da du begyndte at PM mig med at MIT arbejde ikke er optimalt og derefter prøver at snakke ned til mig for at gøre mit bedste og ikke give fail jails. Der går min grænse fister.

 

Jeg er MEGA Utrolig ufattelig ligeglad om du ikke synes det er rart at møde en 13-14 årig staff. Det er ikke mit problem at alder har noget at gøre med dine cases. Om jeg er 14 eller 30 år. Du har brudt en regel og slap rigtig billigt.

Indtil du så valgte at Pm mig.

 

Jeg kan reglerne, ellers havde jeg jo ikke været staff vel? De vælger jo ikke folk ind som overhoved ikke kan reglerne. Men nogen gange smutter en regel forbi.

Og jeg forstår overhoved ikke hvordan spillere som dig, kan forvente at jeg kan ALLE reglerne i hovedet

 

Og hvis du skal brokke dig over min case, så gør man det på en ordentlig måde. Du skriver selv at du var flabet. Altså du havde ikke siddet med lortet hvis du ikke var flabet.

 

Flere spørgsmål?

Skriv gerne.

 

Hej, bims.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg forventer en tilbagemelding fra dig, @Scaled - vedrørende Bims kommentar. 

Umiddelbart er det ikke et frikort til at være nedladende, hvis man afslutter sine sætninger med "no offense" - men igen, din tilbagemelding på Bims' svar er essentiel for en mulig løsning på det her. 👍

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen.

 

Det jeg ikke forstår som jeg gerne vil have en forklaring på, er hvordan det kan være Staff Disrespect, når jeg fortæller min mening om dit arbejde. Jeg var flabet, ja, men jeg kaldte dig ikke noget, jeg gjorde ingen skade med mine ord.

Jeg kan ikke se dette som disrespect, at være flabet, ja, den havde jeg jo fortjent. Hvis en eller anden kunne fortælle mig, hvordan jeg disrespectede ved at fortælle min mening om arbejdet vedrørende denne case. Jeg kan ærligt ikke huske hvad jeg skrev i de PM's, men jeg tror ikke det var noget der gav en uges ban, jeg fortalte først min mening da du allerede var hos mig. Og nej, jeg var ikke sur over at bruge 12k, det betyder intet overhovedet. Men tværtimod var jeg sur over at casen tog så lang tid. Nu ved jeg godt det er to dage siden, og hovedet er sgu ikke helt frisk, men Andre var der ca. 30 sekunder. Men jeg var ret sikker på at selve casen tog et godt stykke mere tid, da Andre var gået.

Der kommer sikkert ikke til at gøres noget ved min klage, men det eneste jeg kom for at vide er:

 

Hvordan disrespectede jeg dig?

Hvad var det specifikt der gjorde jeg fik en uges pause fra Stavox?

Og hvor meget impact lavede jeg virkeligt med min mening om dit arbejde?

Link til kommentar
Del på andre sites

Såe. Et svar, endelig.

 

Når du som spiller går rundt og fortæller staffs at de ikke er gode nok til deres arbejde og ikke kan reglerne, hvad tror du så vi tænker? At du lige har hjulpet os på fod igen?

NEJ!. Når du står der og kalder mig hjælpeløs fordi jeg fik hjælp af Andre. Og når jeg som staff får afvide at jeg ikke kan reglerne går det hen og bliver lidt ikke personligt, men. Vi staffs

bruger lang tid på at læse alle reglerne, se guide videoer og bare lære fra hinanden. Også når der lige engang imellem er en regel som vi er usikre på og derefter får afvide at vi ikke kan reglerne? 

Det er ikke fedt, overhoved. (Det her menes ikke som om at jeg ikke kan tåle kritik fordi jo, det kan jeg. En hel masse faktisk men ja. Læs videre.)

Måske ordet disrespect er en tand for meget. Det ville jeg nu ikke sige da jeg følte igennem casen at du ville sige noget halvt brugbart også komme med noget lort og sige "no offense" efter.

 

Du kan ikke forvente at nogen gider dig hvis du siger "jamen jeg synes godt nok head of staff har været dumme siden de valgte dig ind, no offense".

Nu skal du ikke følge mig ordret på sætningen ^over^ men det var noget lignende

 

Jeg mener helt klart at en uges ban var et rigtig godt valg, fordi at alle staffs får hjælp af hinanden om du kan lide det eller ej. Du kan ikke bygge en hel klage op på at jeg fik hjælp fra en anden. 

Casen var ikke meget mere end 5 minutter. Hvis du mener at 5 minutter er en RIGTIG lang case som du end beskriver den. Så er du helt forkert på den mester. 

Jeg gjorde det så hurtigt som jeg kunne eftersom det tager lidt tid at få afleveret våben, givet penge og bare lytte på historier fra alle parter. (Som btw var dig der brudte en regel, er det ikke lidt dobbelmoralsk, meh idk)

Jeg tænkte at en lille uges ban ville få dig til at åbne øjnene og se noget fra andres syns vinkler end dig egen. OGSÅ også din tone, det er noget af det værste en staff kan teleporte til, en tone / attitude som din. 

 

Impact på mit staff arbejde, jo se ikke meget har jo impact på noget når man bare snakker. 

Det mere bare måden du skal snakke til staff, fordi hvis du har den holdning på hvordan du skal snakke til staff, som du havde sidst vi snakkede.

Så skal du ikke regne med at vi gider tage dine cases, eller have dig på serveren. 

 

OG igen, kan ærligt ikke se problemet i at få hjælp fra en anden staff. 

 

Så hvis vi lige tager de tre spørgsmål og svarer lidt kortere: 

 

1. Du kom med dumme og nedladende kommentarer som ikke kun omhandlede mit staff arbejde. At være hjælpeløs osv er ikke iorden at kalde en staff. "no offense" eller ej.

2. Jeg tænkte et ban på en uge ville få dig til at vågne op fra "hvis alle staffs ikke kan alle regler skal de fyres" verdenen og sige hej til hvad vi andre kalder virkeligheden.

3. Man gør ikke som sådan impact på mit arbejde efter at sige sådan noget. Men bare impact på hvordan andre skal behandle dig i fremtiden, hvis du bliver taget i at snakke grimt igen eller er nedladende. 

 

Du må rigtig gerne kommentere på mit staff arbejde efter en case. Dog hvis du gør det, så kom med ting du synes der kunne gøres bedre (konstruktiv kritik) og ikke bare hvordan jeg ikke kan nogle regler efter at være usikker på en ting.

 

//Bims

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har ikke kaldt dig hjælpeløs eller lign., jeg har faktisk ikke kaldt dig noget overhovedet. Jeg har heller ikke sagt at det var dumt at vælge dig. Alt jeg sagde var bare, at jeg ikke synes arbejdet i casen, var gjort særligt godt. 

De eneste sætninger jeg nævnte "no offense" i, var de sætninger som beskrev dit arbejde, da jeg ikke har kaldt dig noget. Men igen, jeg fortæller bare min mening, jeg kalder dig ikke noget, jeg fortæller hvad jeg synes om arbejdet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Meget sikker på at du kaldte mig hjælpeløs og ikke god nok til at være staff.

 

Som jeg skrev:

37 minutter siden, Bims skrev:

Nu skal du ikke følge mig ordret på sætningen ^over^ men det var noget lignende

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tænker umiddelbart, at I ikke kommer så meget videre på egen hånd, da Scaled ikke engang er sikker på hvad han har skrevet i PMs men samtidig afviser det som Bims' husker.

 

Helt overordnet er en mundtlig tilbagemelding fra spillere angående håndtering af en case værdsat af alle staffs, såfremt det gøres på en sober og saglig måde. Jeg kan forstå, at det i hvert fald ikke er tolket sådan fra Bims' side af, hvilket er resulteret i en uges ban. Når vi har at gøre med situationer som disse, er det altid en vurderingssag i forhold til en passende straf - en uge virker dog en smule til den gode side. Dog da jeg undersøgte din strafhistorik, viste det sig, at det langt fra er første gang du har bevæget dig ud i lignende situationer - det hjælper ikke ligefrem på din troværdighed, Hr. Scaled.

 

Hvis Bims har brugt din strafhistorik som begrundelse for, at straffen er i den kaliber, vil straffen være velbegrundet. Hvis din strafhistorik ikke så ud som den gjorde, og du havde fået samme straf, ville jeg give dig ret i, at en reducering ville være på sin plads. Men hele den her diskussion om hvad der overhovedet er blevet sagt er dømt til at fejle, når du ikke kan huske hvad du selv har skrevet. Det faktum at andre staff-medlemmer har opfattet din kritik på samme måde som Bims, viser et billede af at det højst sandsynlig er din måde at viderebringe kritik på der er noget i vejen med. 

 

Du kan se din egen strafhistorik på dashboardet, hvis du gerne vil granske det igennem nærmere.

 

Hvis det er fordi, at det er svært for dig at give konstruktiv kritik uden at få det til at lyde dømmende, vil jeg foreslå dig, at du i stedet benytter dig af rating-funktionen, hvor du efter en afsluttet case kan bedømme den pågældende staffs håndtering af sagen. 👍🏻

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.