Hop til indhold
Stavox

Information om staff ansøgninger 05/18


Emoyly

Recommended Posts

Her er en tidsplan og forklaring på hvordan staff ansøgningsprocessen kommer til at fungere.

Hvis du ikke ved hvordan du ansøger, kan du se vores guide til at ansøge her.

Hvis du godt ved hvordan du ansøger, og gerne vil lave en rigtigt god ansøgning, kan du læse min guide til hvordan du laver en god ansøgning her.

 

Alle tidspunkter der har et ~ foran sig, er tidspunkter der ikke er helt faste, og som nok ikke kommer til at være helt præcise.

 

Tidspunkt

Beskrivelse

10/05 | 00:00-~01:00

Ansøgninger lukkes.

Ansøgninger gennemgås af HOS, værste ansøgere sorteres fra.

Selvom ansøgningerne er lukkede, vil det stadig være muligt at kommentere på ansøgningerne.

10/05 | ~15:00-18:00

HOS snakker med ansøgere der ikke er blevet afslåede på TS.

Alle snakker i et hyggerum.

Det er ikke et krav at møde op, men det er dog at foretrække.

Ansøgere bliver spurgt hvorfor de gerne vil være staff, og skal derefter svare overfor alle de andre i rummet.

Dette er både for at se hvorfor folk rent faktisk gerne vil være staff, og for at se hvordan de klarer sig i mere eller mindre pressede situationer.

10/05 | 18:00-~19:00

Alle staff stemmer om ansøgningerne (Gennem dash)

10/05 | 19:00-~20:00

HOS udvælger de ansøgere der skal accepteres.

Stemmer fra de andre staff, samt HOS' personlige meninger om ansøgere, baseret på samtalerne og tidligere erfaringer, bestemmer hvilke ansøgninger der skal accepteres.

10/05 | ~20:00

Nye staffs får deres ansøgninger accepterede, og de staff der skal afslås bliver afslået.

Efter staff er blevet accepterede

Nye staff bliver oplært gennem video.

Efter staff er oplært

Staff begynder at tage cases, under opsyn og hjælp fra erfarne staff.

Senior admins, HOS og eventuelt udvalgte admins, vil holde øje med de nye staffs, mens de taler med dem på TeamSpeak, for at sikre sig at de både kan finde ud af at være staffs, og for at komme med tips og feedback til deres arbejde.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Emoyly skrev:

 

Tidspunkt

Beskrivelse

 

 

 

 

Ansøgere bliver spurgt hvorfor de gerne vil være staff, og skal derefter svare overfor alle de andre i rummet.

Dette er både for at se hvorfor folk rent faktisk gerne vil være staff, og for at se hvordan de klarer sig i mere eller mindre pressede situationer.

Er der mulighed for at tage den del tidligere på dagen hvis man holder fødselsdag fra 14:30 af, eller er det bare surt show?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Guzern skrev:

Er der mulighed for at tage den del tidligere på dagen hvis man holder fødselsdag fra 14:30 af, eller er det bare surt show?

Lige specifikt for dig, gør det ikke så meget, da vi jo allerede kender dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Okay jeg undere mig lidt over datoerne. Da der øverst står (Info på ansøgning "05/18"),

mens at i posten står tingene til at være "idag" ?.

Tror det er D. 5 måned år 2018 ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Emoyly skrev:

UNDSKYLD GUYS

Mit net stoppede med at virke i går aftes, da jeg ville have kigget på ansøgningerne, så de er derfor ikke blevet gennemgået endnu.

Jeg ordner det med det samme!

Det er okay det kan ske for en vær

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.