Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - BenjaChr


Yeet

Recommended Posts

Ingame navn: BenjaChr
SteamID:  STEAM_0:0:53095825 
IRL fornavn: Benjamin
Alder:  15 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja det har jeg har været med til at gøre nogle server sjovere, fordi at de har valgt at tage mig ind som admin. Det har så resulteret i nogle rigtig fede events.  

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi at jeg har prøvet det før, og har fået meget ros for mit arbejde.

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ikke så meget men ved nok lidt.

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg syntes selv at jeg er meget god til at formulere mig skriftligt og mundtligt, og jeg snakker også meget når jeg er ingame  

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed for at være på fra klokken 16.00 til sent på aftenen

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej ikke rigtigt 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.