Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - br1zzle


br1zzle

Recommended Posts

Lige inden i begynder at læse min ansøgning vil jer gerne lige undskylde. Undskylde for at jeg nogen gange har været en kæmpe hat ligeud sagt. Jeg har modtaget en masse straffen henover det stykke tid jeg har været spiller hos jer og det er jeg færdig med. 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ingame navn: br1zzle


SteamID: STEAM_0:0:47078412


IRL fornavn: Lasse


Alder: Jeg er 16 år gammel, fylder d. 30/11

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

 

Jeg har arbejdet på 2 semi-store servere før, serverne hed UtopiaRP og Alkoholdet. Hos Alkoholdet nået jeg vel at være staff i en god 3 måneders tid inden de lukkede helt. UtopiaRP var bare et lille projekt mig og min kammerat havde kørende i en sommerferie. Det  skal dog lige siges at det er lang tid siden og jeg ikke har haft noget administrativt job siden.

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

 

Jeg vil mene jeg er mere kvalificeret end de andre fordi:

 

  • Jeg er elsker at arbejde med andre mennesker og hjælpe dem,
  • Jeg har været admin på en aktiv server,
  • Jeg har spillet på jeres netværk i langtid,
  • Jeg er meget engageret og vil altid gøre mit bedste i en case,
  • Jeg er god til at holde mit hoved koldt,
  • Jeg vil gøre alt for at folk får det bedste ud af en case og kan gå glade derfra,
  • Jeg brænder virkelig for at blive staff.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

 

Jeg har styr på alt det basis dvs. alle de standard kommandoer som følger med til ulx. Nu er jeg godt klar over at i har nogle custom commands og dem er jeg sikre på jeg nok skal få lært.

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 

 

Jeg både snakker og skriver flydende dansk og har som sådan intet problem med at formulere dog stammer jeg lidt af og til. Jeg bruger min mic frem for alt i cases og rp.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

 

Mandag til fredag - 14:00 til 23:00

Fredag til søndag - 11:00 til 3:00+

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er en super glad dreng, jeg går lige lige nu i 10. klasse og skal starte på HHX efter sommerferien. 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Ahmed Kosovac skrev:

- REP

- Snakker grimt
- Snyder
- Kan ikke reglerne

Det er helt fair du vælger at give mig -rep, det ser jeg intet problem i. 

Men da jeg ser du mener jeg snyder så undrer jeg mig lidt og hvordan? Hvordan har jeg snydt og på hvilket tidspunkt?

Link til kommentar
Del på andre sites

Du skal have ændret din tone gevaldigt, før at dette overhovedet kommer til at blive en realitet. Når du decideret står og råber i cases, abuser bugs, kalder folk for grimme ting hele tiden, så er du ikke klar til at blive staff.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, br1zzle skrev:

Det er helt fair du vælger at give mig -rep, det ser jeg intet problem i. 

Men da jeg ser du mener jeg snyder så undrer jeg mig lidt og hvordan? Hvordan har jeg snydt og på hvilket tidspunkt?

Jeg har hørt fra andre du bla snyder med e2'er, derudover har jeg selv for et stykke tid siden blevet snydt af dig. Dog er det et stykke tid siden, dog føler jeg ikke du har ændret din attitude. 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Ahmed Kosovac skrev:

Jeg har hørt fra andre du bla snyder med e2'er, derudover har jeg selv for et stykke tid siden blevet snydt af dig. Dog er det et stykke tid siden, dog føler jeg ikke du har ændret din attitude. 

Hvordan og hvornår har jeg snydt dig / nogen med e2'er? Har dog heller ikke set dig på serveren de sidste 4 dage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.