Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Bjarne


Bjarne TWN

Recommended Posts

Ingame navn: Bjarne


SteamID: STEAM_0:0:118501457


IRL fornavn: Simon


Alder: 13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, jeg har været super admin inde på en server der hed Makasskoven. Den lukkede desværre, fordi ejeren ikke gad at spille derinde mere. Så har jeg været staff inde på nogle Minecraft og CS:GO servere. I minecraft var jeg staff inde på en af mine venners sever hvor gamemoded var kitpvp. Derinde startede jeg som admin, men jeg blev hurtigt Medejer.

CS:GO serveren, var en minigame server ved navn Smiley's minigame server. Den lukkede dsv da ejeren ikke havde tid og lyst til CS:GO mere.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?

- Jeg er moden af min alder.

- Jeg kan holde hovedet koldt i pressede situationer.

- Jeg er hjælpsom.

.- Jeg er aktiv.

- Jeg er en fast spiller på Stavox.

- Der er ikke nogle spillere jeg ikke kan lide.

- Jeg holder altid en god tone overfor mine medspillere.

Jeg brænder virkelig for det.


Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, jeg har rimelig godt kendskab til ULX, eftersom jeg har været staff på nogle Garry's mod servere. Derinde lærte jeg alle standard commands. Jeg kender selfølgelig ikke jeres custom commands. Men jeg er sikker på at jeg kan lære dem hurtigt.


Jeg kan selvfølgelig godt formulere mig skriftligt, så alle kan forstå hvad jeg mener.

 

på hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Mandag 15:10 til imellem 18:00-19:00.

Tirsdag 15:10 til imellem 18:00-19:00.

Onsdag 13:25 til imellem 18:00-19:00.

Torsdag 13:25 til imellem 18:00-19:00.

Fredag 13:25 til imellem 24:00-00:30.

Lørdag 11:00 til imellem 24:00-00:30.

Søndag 11:00 til imellem 18:00-19:00.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg kommer ikke til at have mulighed for at komme på efter at jeg har spist i alle hverdage.

 

Tusind tak fordi du læste min ansøgning, jeg håber du vil give lidt feedback. //Bjarne

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.