Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - LORS


\\LORS//

Recommended Posts

Ingame navn: LORS


SteamID: STEAM_0:1:50424190


IRL fornavn: Simon


Alder: 16

 

 

Staff ansøgning - LORS

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja. jeg har ret meget erfaring indenfor administrative jobs. Jeg har spillet minecraft i rigtig laaaang tid da jeg var yngre og det var jeg rigtig glad for. min fætter og jeg havde denne minecraft server hvor jeg var med ejer eller hvad man nu kalder det idag, det var helt klart der jeg fik mine første administrative jobs hvor jeg lærte hvordan man skulle håndtere folk bag skærmen, og det er også derfor jeg er rimelig god til at ikke stresse når folk går lidt amok eller noget i den stil. men den server havde vi godt og vel i cirka 9 måneder hvor jeg elskede at spille på. efter det gik jeg så videre til CS:GO hvor jeg blev admin på 2 danske servere hvor jeg også var utrolig glad for at spille på, jeg blev så dsv demoted efter godt og vel 1 1/2 år som jeg var staff på, ja så blev jeg demotede og det var sq enlig ik særlig fedt men kunne helt klart godt forstå det, fordi jeg ikke var særlig aktiv mere på CS:GO, jeg mistede så interessen for at spille CS:GO i godt og vel i nogle måneder da jeg skulle fokusere på min skole og det er jeg rigtig glad for nu da jeg klarer mig rigtig godt i skolen nu. efter jeg sådan begyndte at spille computer igen sagde min dejlige ven (nogle kender ham godt nizalim) om vi skulle spille lidt på stavox og efter det første indtryk på serveren var jeg helt væk i den. men efter denne lange forklaring vil jeg selv sige at jeg har massere erfaring indenfor de administrative jobs.. 🙂 

 

 

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

jeg synes selv jeg skal være en del af staff teamet da jeg snakker rigtig godt med de fleste staffs på serveren og det tror jeg også de staff også kan erkende. jeg skal være en del af staff teamet fordi jeg har evnerne til det jeg får tit af vide jeg har en fed personlighed både irl og ingame, og det synes jeg er en vigtig del når man skal være staff. jeg synes jeg skal være på staff teamet nemlig fordi jeg det erfaring som andre ikke har, jeg er en cool person at snakke med jeg kan både være seriøs og useriøst og det ved andre også godt 🙂 jeg er mere kvalificeret end andre fordi jeg kan holde til de pressede situationer som folk ik rigtig kan holde til selvom de skriver det, men det kan jeg. jeg er mere kvalificeret end andre fordi jeg kan lytte til begge parter også selvom jeg lige er kommet fra en indviklet case, med det mener jeg at jeg kan holde til de mange frustrationer som staffs nu kan komme igennem, jeg mener at jeg er mere kvalificeret end andre fordi jeg kan mit RP og det ved rigtig mange, jeg har styr på at lave det fedeste RP rigtig mange ikke tror kan skabes men det kan jeg. 🙂 jeg vil altid tage mit staff arbejde mere prioritere end mit RP jeg er rigtig meget aktiv på stavox. kan jeg sagtens skille mellem venner og normale spillere, med det mener jeg at jeg er en helt fair person der vil straffe venner og normale spillere ligedan. jeg er mere kvalificeret end andre fordi jeg kan tåle at tage imod kritik fx for de staffs der er under en og dem der er over en i ranglisten, den kritik vil jeg altid tage til mig og overveje om jeg kunne gøre det bedre eller noget jeg skulle gøre anderledes. jeg er mere kvalificeret end andre fordi jeg kan tage ansvar, jeg kan sagtens sætte en spiller eller andre på plads hvis de ikke lytter efter hvad man siger ment på den måde jeg kan tage initiativ på en god måde. Jeg synes jeg er mere kvalificeret end andre fordi jeg er aktiv 6 ud af 7 dage i løbet af ugen! jeg synes også selv jeg er en rigtig moden person der virkelig brænder for det her.

 

 

Jeg føler selv også at jeg kvalificeret grundet:

 

-Vil altid tage cases før mit RP (ALTID)

- Kender reglerne 

- Positiv

- Ærlig

- Holder roen under pres

- Lytter til begge parter

- Straffer både mine venner og mit gang lige så meget som jeg vil straffe andre

- Lytter til de andre staffs

- Kan tage ansvar

- Deltager til staff møder

- Online 6 ud 7 dage i ugen

- Moden

- Glad

- Cute

- Sej

- Fed personlighed

 

 

Har valgt at tage nogle handlinger med som jeg fx vil gøre hvis jeg blev staff.

 

 

 

 

 

Handling 1

jeg bliver kaldt ud til beskeden "døde af en bil der svinger rundt" jeg så skrive i chat "visdeath (person)" og ser hvordan han døde og kan se han døde af en bil der åben art flyver rundt mærkelig oppe i luften og kan se der ikke var nogen der gjorde det med vilje. jeg vil give ham hans ting tilbage.

 

 

 

 

Handling 2

jeg vil tage den næste case der nu kommer som jeg får beskeden "cdm"  jeg vil kigge/se hvor personen døde om han døde på vejen eller fortovet, men vi siger han stod på fortovet og kan se at bilen kommer direkte mod ham. jeg vil spørge begge parter hvordan det skete og snakke med ham der kørte manden ned hvordan og hvorfor han gjorde, jeg vil så klart give ham carban men jeg vil se om hvor mange carbans han har fået om han har fået mange eller ej, hvis ikke vil jeg nok give ham et kvarter. 

 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

ja jeg har nogenlunde kendskab til ULX jeg kan self de helt basale commands såsom (!jail. !cb !visarrest (person) osv. men jeg er fuldt ud klar til at lære hele systemet og kan sagtens lære det ret hurtigt da jeg vil koncentrere mig meget om det da det er helt nyt for mig hvis jeg bliver valgt. er frisk på at blive lært op af en. 🙂 

 

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja jeg synes selv jeg er ret god til at formulere mig både skriftlig og mundtlig, jeg bruger min mikrofon virkelig til alt selvom jeg næsten ikke behøver og jeg er helt klart ligeså go til at formulere mig skriftlig som jeg er mundtlig. jeg er en person der godt kan lide at snakke og det tror jeg også mange folk inde på stavox ved at jeg bruger min mikrofon rigtig meget fordi jeg godt kan lide RP og går meget op i mit RP 🙂 

 

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Mandag: 15:00 -22:00

Tirsdag: 16:00 - 22:00

Onsdag:14:00 - 22:00

Torsdag: 13:00 - 22:00

Fredag: 14:00 - XX:XX(Fri)

Lørdag: XX:XX - XX:XX(Fri)

Søndag: XX:XX - XX:XX(Fri)

I weekenden er jeg på konstant 🙂 

Udover har jeg også et arbejde men ingen faste vagter 🙂 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ja lige lidt info om mig selv, jeg går lige nu i 9. klasse og er fuldt i gang med mine eksamener og det er nok derfor jeg ikke er helt aktiv lige nu men er stadig lidt aktiv, men nok til folk elsker når jeg kommer på.  jeg har dog lidt straffe og det synes jeg også selv jeg er godt i gang med at rette op på, når jeg får straffe er det helt klart fordi jeg er useriøs og ikke når jeg er seriøs. når jeg er seriøs får jeg nærmest aldrig nogen straffe.

jeg har dog spillet rigtig meget her inde. startede med at spille her inde cirka den 1 januar 2018 og har nu spillet 484 timer så er virkelig meget aktiv på stavox og det vil jeg blive ved med!! Jeg er også på forum flere gange dagligt så ved godt hvad der sker.

 

Tak fordi du læste min ansøgning.

Er meget glad for du brugte din tid.

Held og lykke til jer andre der søger ind også.

//LORS 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, slaskefar skrev:

KÆMPE +REP

 

Så kom den sgu

 

Jamen der er sgu så mange grunde, men her et par stykker

 

Fantastisk person at snakke med

 

Han kan sit RP

 

Han kan reglerne

 

Kunne sagtens se ham som staff

 

du sq da en dejlig person 🙂❤️ 

 

Held og lykke btw selv 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, SimoN skrev:

-Rep

 

Umoden

 

🙂 i orden🙂

 

25 minutter siden, Bjarne TWN skrev:

+rep

-God til rp

-Flink

-Troller lidt et gang imellem men ved også hvornår han skal stoppe igen.

 

takker 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutter siden, \\LORS// skrev:

🙂 cute skrevet 🙂

 

Undskyld jeg spørger, men hvad fanden er det for en måde at modtage kritik på?

Du svarer vold flabet fordi jeg har min mening?
Håber virkelig ikke du bliver staff med den attitude, samt væremåde.

 

- Vil ikke diskuterre på dit post, skriv en PM til mig istedet.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, SimoN skrev:

Undskyld jeg spørger, men hvad fanden er det for en måde at modtage kritik på?

Du svarer flabet til bare, og ikke nok med det giver du mig "Dum" fordi jeg har min mening.

Håber virkelig ikke du bliver staff med den væremåde samt attitude.

 

har ikke givet dig "dum" gav dig brugbart?

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.