Hop til indhold
Stavox

Valgfag


Bjørnen

Recommended Posts

Jeg havde spansk, indtil hele holdet valgte at pjække så meget. At det blev ændret til lektiecafe, hvilket på min skole betyder spille på skolecomputere og snige sig ud og spille fodbold 😄 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har musik aka sid og glo i din mobil, fordi du er ligeså god til alt der hedder instrumenter som en person uden arme. Jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg blev bare smidt på det. De har dog et voldsomt anlæg, som nemt kan ryste skolen når man fyrer op for det, meeeen det må vi ikke bruge.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, TacoCat :D skrev:

Jeg havde et eller andet, men det lå lige efter idræt, og jeg er ikke imteresseret i at sidde i et lokale i 2 timet, fyldt med svedige unge.

Er man stoppet med at gå i bad til idræt? Det var ellers det bedste..

 

Vent hvad?

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, slaskefar skrev:

Jeg har musik aka sid og glo i din mobil, fordi du er ligeså god til alt der hedder instrumenter som en person uden arme. Jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg blev bare smidt på det. De har dog et voldsomt anlæg, som nemt kan ryste skolen når man fyrer op for det, meeeen det må vi ikke bruge.

Musik/Drama er volderlækkert på min skole. Jeg er altid en sexet kvinde med oppustelige bryster som skal stå frem foran hele skolen.

@Reyn og @S-M-O-K kan verificere jeg var sexet.

Link til kommentar
Del på andre sites

49 minutter siden, Guzern skrev:

Musik/Drama er volderlækkert på min skole. Jeg er altid en sexet kvinde med oppustelige bryster som skal stå frem foran hele skolen.

@Reyn og @S-M-O-K kan verificere jeg var sexet.

@Guzern

10/10 would smash.

Har ikke valgfag, gad ikke have noget da jeg kunne få tidligere fri.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.