Hop til indhold
Stavox

[Afslået] ULTRA SPINNER | Staff ansøgning


Aqmed Miller

Recommended Posts

Ingame navn: Ingame hedder jeg ULTRA SPINNER.
SteamID: STEAM_0:0:194513547

 


IRL fornavn: Jeg hedder Mads.
Alder: Jeg er 14 år.

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja jeg har erfaringer indenfor administrative jobs i spilcommunitys, dog har jeg ikke haft administrative jobs i andre spil end Minecraft. Jeg har været staff på et par servere i Minecraft bl.a. RolaxPvP hvor jeg var admin, jeg sagde op, da jeg synes det var kedeligt. på en almindelig dag var vi 10 spillere online og på en god dag 20-30 stykker jeg ved godt det ikke lige er det største spiller tal der findes. 
Jeg har været Moderator på en KitPvP server - men kan desværre  ikke  huske navnet på serveren, hvor jeg var Mod på og der blev jeg så fyret fra, da jeg havde været meget inaktivt. Der var omkring 10-20 spillere om dagen, og jeg lærte også en masse ting inden for administrativt arbejde.

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Grunden til jeg er den mest kvalificeret er af følgende grunde:
 


Jeg kan holde mit hovedet koldt i pressede situationer. Er jeg den eneste staff online på fx Rockford med 50-60 spillere ville jeg stadig kunne holde hovedet koldt og afslutte cases ordentligt, selvom jeg kan se der er folk der bliver irriteret over at de skal vente tid på deres case bliver taget.

Jeg er ikke bange for at stå ved mine holdninger og de beslutninger jeg træffer. Jeg taler pænt til spillerne, da jeg gerne vil have de også taler pænt til mig.

Jeg er hjælpsom, venlig og en flink person, med en god portion tålmodighed, og jeg kan godt bruge lang tid på cases og og få dem afsluttet ordentlig og på en god måde. Samtidig gør jeg mig forståelig, så spillere forstår hvad der er blevet sagt og ikke misforstår noget.

Jeg mener selv, at jeg er en imødekommende og åben person, som folk for et godt førstehåndsindtryk af når de møder mig første gang.

Jeg mener selv, at jeg er moden nok til at kunne håndtere staff jobbet på Stavox. Jeg er meget aktiv på serveren mest Rockford,  jeg er online 5-7 timer på en normal hverdag og op til 24 timer pr. Weekend så jeg vil sige at jeg er aktiv nok.

Jeg kan huske de fleste regler i hovedet og hvis jeg skulle blive i tvivl over en eller flere regler, ville jeg  spørge hurtigt i Staff-chatten ellers ville jeg gå ind på forum og finde reglen

Jeg snakker godt med de fleste spillere på serveren og er ikke rigtigt “Fjender” eller et par stykker

Jeg  hører på alle parters versioner af casen, da det er da bedste måde at tage håndtere en case på, så det er mest fair for alle.

Jeg er lærenem og vil meget nemt kunne lære serverens Admin-system og ULX og alt andet der skal læres som staff på Stavox

Vil altid være villig til at slutte mit RP for at tage cases.

Jeg er stort set altid glad det er sjældent jeg er sur

Jeg vil give alle spiller samme straf, uanset om det var en, jeg ikke kendte eller om det var en spiller jeg var bekendt med eller et gang-medlem vil de altid få samme straf da det skal være fair.

Jeg tager de cases jeg kommer i, in-game stille og roligt. Og det går mig heller ikke på at folk sviner mig til.

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg mener selv at jeg har meget styr på ULX der er sikkert nok mange ting jeg ikke kender endnu men det skal jeg nok få lært - som tidligere nævnt er jeg lærenem og jeg kan lige nævne et par kommandoer !jail, !ban, !menu, !kick, !mute, !goto, !bring, !armor og lidt mere endnu

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg synes selv at jeg har en god Mikrofon og jeg har ikke fået klager over den. Jeg er god til at formulere mig selv både skriftligt og endnu bedre mundtligt jeg kan formulere mig så selv de yngste spillere på Stavox kan forstå det.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg kan være online på både Evo og Rock afhængigt af hvor der er brug for staff. Er jeg ikke online er det fordi, jeg skal et eller andet med familien. Som tidligere nævnt er jeg online alle dage 5-7 timer dagligt og i weekenden op til 24 timer, og kan sagtens stå tidligt op om morgen ved  kl 7-8 tiden og være klar på serveren i weekend og ferier.

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er en glad og fornuftig der der elsker at spille computer og har brugt lang tid på det i mange forskellige spil.

 

 

 

// Mads - ULTRA SPINNER //

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 67
  • Oprettet
  • Seneste svar
1 minut siden, Nich skrev:

+REP

  • Flink
  • moden
  • Morsom
  • Nem at tale med
  • Imødekommende 

               kh Nichlas

 

2 minutter siden, Lucas Sørensen skrev:

+REP

 

  • Moden
  • Kan reglerne
  • Flink
  • God at snakke med
  • kan godt tåle sjov og tage det seriøst når det gælder
  • bare generalt en dejlig person ❤️

 

2 minutter siden, Wien I Kaistar skrev:

+rep

Har haft gode oplevelser med dig

Flink

Kan reglerne 

Tak tak drenge jeg sætter pris på de pæne ord.

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

 

Jeg kan godt se dig i Staff

  1. Du er moden.
  2. Du er aktiv, mest på Rockford.
  3. Du kan reglerne og agere seriøst heletiden.
  4. Du snakker altid pænt til spillere og er imødekommende.

Held og lykke med din ansøgning, mvh creaMY

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, creaMY skrev:

+REP

 

Jeg kan godt se dig i Staff

  1. Du er moden.
  2. Du er aktiv, mest på Rockford.
  3. Du kan reglerne og agere seriøst heletiden.
  4. Du snakker altid pænt til spillere og er imødekommende.

Held og lykke med din ansøgning, mvh creaMY

Tak for de pæne ord det sætter jeg pris på.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, OfficialLuki skrev:

Hej Ultra!

 

Et par få ord fra mig;

- Godt med fyld på ansøgningen.

- Kan reglerne og er fair over for de andre spillere.

- Meget aktiv

- Har styr på sit RP

 

Det bliver et + Rep fra mig.

 

Held og lykke 🙂

Kh OfficialLuki

Tak for de pæne ord det sætter jeg pris på.

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

 

Mads, hvor skal jeg begynde. Jeg kan starte med at du hele tiden er venlig, og rar. Ikke nok med det er du også meget imødekommende, jeg har intet negativt at sige. Du er hele tiden glad, og frisk.

 

Held og lykke!
//Bjørnen

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, Bjørnen skrev:

+Rep

 

Mads, hvor skal jeg begynde. Jeg kan starte med at du hele tiden er venlig, og rar. Ikke nok med det er du også meget imødekommende, jeg har intet negativt at sige. Du er hele tiden glad, og frisk.

 

Held og lykke!
//Bjørnen

Tak for de pæne ord det sætter jeg pris på.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.