Hop til indhold
Stavox

[Solved] Playlists


SimoN

Recommended Posts

Er blevet træt af det musik jeg hører pt, leder efter noget nyt så fyr lige jeres spotify playlists

- smider lige den sidste jeg lavede, for en del tid siden: https://open.spotify.com/user/42yi8cp9zcoqyyj23v00xpsg8/playlist/48r6yixQ7VWz2zBNxbn4Md?si=1j4aSGnCTsWb21Al0wZr7g

"simon hvorfor spiller du deprimerede" sut min pik, den er gammel har bare lige fyret den over på ny spotify så i ikke ser mit irl navn

 

 

(Hvis man må, ved ikke om det tæller som giveaway giver jeg 100k til den som sender den bedste)

Link til kommentar

Jeg smider dig ikke min playliste, men jeg skriver da lige nogle sange ned.

 

We Die too - Iamjakehill

Kill yourself part 3 - Suicideboys

Kill me - Xxxtentation

Let me die - Lil Happy Lil Sad

SAD! - XXXTENTACION

NUMB - XXXTENTACION

Extinction - Killstation

Link til kommentar
1 minut siden, Willy skrev:

Du får også lige lidt herfra. Jeg hører ikke rigtigt Lil Peep, xxxtentacion eller Suicideboys, da det ikke lige er min stil - så beklager hvis det er det du er ude efter.

 

Amir Obe - ENEMIES

Kota The Friend - January ft. Sylvan LaCue

Caleborate - Caught up

Domani - Intro

Amir Obe - NATURALLY

 

 

Dem der er ikke min stil, men kan ikke hate på dig pga. at du elsker / elskede ukendt ❤️

 

Link til kommentar
4 timer siden, SimoN skrev:

for meget

Ikke en mulighed

4 timer siden, SimoN skrev:

logic er guden, men har hørt ham for meget

 

Man skal bare høre noget andet end de mest populære, og så for det andet skal man holde sig langt fra 1-800-lortelort

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.