Hop til indhold
Stavox
Emoyly

Content Download Manager guide!

Recommended Posts

Nu har jeg rent faktisk lavet en guide, i stedet for at bare have et skjult post!

Det er lige lidt vigtigt at nævne, at downloadhastigheden kan variere meget.

Min tog som sagt 50 minutter, da jeg kørte den i en Virtual Machine, din kommer nok til at tage kortere tid.

Selve downloaden fylder kun omkring 7gb, men er også begrænset af selve webserveren der sender indholdet, især hvis mange henter det samtidigt.

Redigeret af Emoyly
  • Sjovt 1
  • Brugbart 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilken præcis mappe kommer sx-content til at være i. Det er fordi at jeg tror at første gang jeg installerede det kom jeg til at gå ind på noget forkert ved et uheld og så nu hvis jeg prøver at installere det igen går det bare til den mappe. Jeg ved godt hvilken mappe det er så skal bare flytte den til den rigtige mappe men som sagt ved jeg ikke hvad den rigtige mappe er.

Redigeret af NeKt0r

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På 30/09/2018 den 7:18 PM , NeKt0r skrev:

Hvilken præcis mappe kommer sx-content til at være i. Det er fordi at jeg tror at første gang jeg installerede det kom jeg til at gå ind på noget forkert ved et uheld og så nu hvis jeg prøver at installere det igen går det bare til den mappe. Jeg ved godt hvilken mappe det er så skal bare flytte den til den rigtige mappe men som sagt ved jeg ikke hvad den rigtige mappe er.

Du skal bare gemme selve downloaderen hvor du vil have den men når du åbner den første gang skal  den dog forbindes til din Gmod mappe som vist i videoen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
10 minutter siden, sebastianhmortensen skrev:

Jeg har en ven der ikke kan finde det download manager link. Nogen der kan sende det til mig?

Der er blevet lavet en midlertidig downloader

Redigeret af Aske

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 time siden, Jesper.thor.isgaard skrev:

efte jeg har gjord det kan jeg ikke spille g mod

go skal have hjelp

Så har du jo nok gjort det forkert skal du se, jeg har den og virker perfekt 

• +Rep 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan desværre ikke downloade det. 😕 Alle steder jeg går hen for at downloade filerne siger den "404 not found"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
7 timer siden, Pipfugl skrev:

Jeg kan desværre ikke downloade det. 😕 Alle steder jeg går hen for at downloade filerne siger den "404 not found"

I dit tilfælde, var det fordi du havde mere end én Gmod installation. Hvor fik du 404?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På 09/08/2019 den 9:13 PM , Dynn skrev:

I dit tilfælde, var det fordi du havde mere end én Gmod installation. Hvor fik du 404?

Jeg havde en anden resolution på min skærm, så kunne ikke trykke på download knappen. Så prøvede et af de links der var derinde, der fik jeg 404.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites