Hop til indhold
Stavox

[Solved] General klage over admins


Anonymt

Recommended Posts

Jeg forholder mig Anonym.

Jeg har ingen beviser kun spillere.

Jeg viser mig ikke for hvem jeg er.

 

Jeg har mange gange været i admin case med nogen spillere pga de failrp'er en masse.

Der er nogen spillere ved navn Dolk (begge to) som har sammerbejde med en Admin så der intet sker med dem, jeg har været i admin case med dem UTROLIG mange gange men det går kun ud over mig, de får værken jail eller noget, jeres admins er lort og i burdte få nogen der kan finde ud af lortet, jeres server har så dårlige rygter og ligger i mærke på jeres satans statastik over hvor mange der spiller på jeres server kan i se den ikke er så god igen, tjek jeres satans console og se hvor meget der bliver abuset.

Jan T er venner med en der har lavet noget lort men JAN er ligeglad han siger bare "Har du beviser" men ved andre gør han noget ved det, men han siger til dem han er venner med "Har du beviser" og man kan fx sige "FANDME JA, SE DET HER" også siger han "Det er ikke et bevis"

I vil gerne have man skal nyde opholdet, men det kan man ikke da jeres admins spammer chatten og er pisse irriterende og tager fat i ens bil, den eneste admin der faktisk er god er Mathias et eller andet! Han passer det han skal og svare på hvad han kan og tager sig af ting!

TAG EN FUCKING KIG PÅ JERES ADMIN FORHELDVEDE, andre spillere har ikke nosserne til at sige noget, de lever bare med det men det skal fandme ikke lade dem slippe af med det!

 

Der var en admin sag med Dolkene igår aftes, de fik FUCKING mange chancer og overlever alt, de lavede MASS RDM på 6 folk men adminsne siger intet til det, de skal bare stoppe, de bryder mange regler men i er squ pisse ligeglade for de gennemplykker os og i siger "Har i beviser" SE MIT FUCKING HP! i siger sommetider "Det kunne være sket ved noget andet" JAMEN HVAD FUCK ALTSÅ? TAG JER NU SAMMEN!

 

 

- Spild af liv, for jeg har jo ingen beviser så i kan være skide ligeglade? Tag jer dog sammen man!

Link til kommentar
Del på andre sites

Mathias  ;D jeg kan ikke gøre noget ved folk uden beviser dsv og jeg er ikke venner med Rick...

 

Hvis folk mass rdmer banner jeg dem ser ingen grund til chancer.

 

 

Men Mathias! du skal have beviser, ellers kan jeg intet gøre dsv. At han sprænger din bil ford idu køre ind til et raid ser jeg ikke som bevis sry.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ærligt talt så har jeg også set ret så meget med nogle fra staff teamet, men istedet for at lave sådan en post her, tager jeg dem stille og roligt en efter en og sender en privat report til John, angående personene. - Der er ikke rigtigt nogen grund til at du bringer det op i en post som den her, det eneste der kommer til at ske er der kommer en masse spam.

Efterfulgt af en masse hate til hinnanden, du kommer ingen steder uden at du har beviser det er helt klar. - MEN, jeg er enig og har også sendt nogle billeder angående de forskellige sager til John.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Anonymt said:

Pwedmy

 

Mener du også der er problemer samme tider hvor de er latterlige.

Jeg vil ikke sige at der lige præcis er problemer med alle, og jeg vil ikke sige nogle navne på hvem der er problemer med. - Jeg gider ikke til at forklare til alle de andre hvem hvad og hvorfor, jeg tager det bare op til managers istedet for.

Link til kommentar
Del på andre sites

Anonymt 

Hvordan skal vi kunne tage dig seriøst når du skriver så mange banneord 

 

" TAG EN FUCKING KIG PÅ JERES ADMIN FORHELDVEDE"

" FUCKING"

" JAMEN HVAD FUCK ALTSÅ "

 

Og skriv fra din Rigtige account istedet for Anonymt!

 

//Casper -Admin

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, Mathias said:

Kan ikke se min grund til indblanding :)

 

Du har den samme session id. Du skriver fra den samme browser. Stop med at lade som om du er to forskellige.

 

Hvad angår dine klager, kan jeg ikke rigtig se det store problem i bevisindsamling? Du siger de RDMer seks personer? Det burde ikke være særlig svært at samle beviser for, medmindre du ikke er interesseret i at få det løst. Selvfølgelig kan man sige, at det er vores staff's opgave at håndtere folk der bryder reglerne, men de kan ikke være alle steder.

Du nævner også, at vores staff kan se en hel del mere i logs end de faktisk kan. Det Jan nævnte er det niveau logs bliver præsenteret på, og nej, vi kan ikke se at folk forlader deres bil. At du har valgt at installere et 3. parts addon dengang du havde server, har intet med vores at gøre. Der er ingen grund til at gå mere i detaljer på det område.

Vi forsøger selvfølgelig hele tiden at forbedre vores staff, så de lever op til spillernes forventninger. Men nu er det jo ikke ligetil at hyre nye folk. For det første er udvalget af kvalificerede brugere ikke særligt stort. Vi kan heller ikke på forhånd vide, hvordan de håndterer admin sager, før vi hyrer dem. Vi skal se dem lave noget lort, eller i skal præsentere beviser for os før vi kan gøre noget ved dårligt staff. Hvis i ikke gør det, kan vi kun gå ud fra, at de gør deres arbejde ordenligt. Hvis du vil have gjort noget, må du bevise det. Du kan ikke forlange at vi gør noget ved ord du bare skriver herinde. Bevis det, ellers er de uskyldige.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.