Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] politiledelsen generalt


Martin Pilegaard

Recommended Posts

Delvist enig. Jeg oplever sjældent at pladsen ikke er taget på Rockford. Evocity derimod har virkelig brug for en "leder". Jeg har her de seneste par dage spillet inde på Evocity, og hold dog op en politistyrke. Sjældent har jeg set en mere uprofessionel styrke. Politiet derinde mangler både en leder, samt kompetente betjente. Jeg oplevede op til flere gange, at politiet satte blinket på "bare fordi". Der bliver ikke meldt noget over radioen. Du skal selv gætte dig til, når der foregår noget alvorligt. Jeg var i en biljagt, hvor jeg desperat havde brug for hjælp. Der var ingen hjælp at hente før 5 minutter inde, så kom den første patrulje og sluttede sig til. Det var dog en Bugatti, og han crashede mere ind i mig og  andre "forhindringer" end at bidrage. 

 

Det skal siges at jeg selv har mulighed for at tage pladsen, men har ikke set det muligt at stå med alt arbejdet selv. - Det skal løses ved at finde nogen der er villige til at aktivt hjælpe den højsetstående med disse opgaver.

 

Hvis vi springer videre til alle som er accepteret til at være en del af ledelsen. Jeg ser utroligt tit at der kommer en vicerigspolitichef på, hvor de indkalder til møde som det første. De er uforberedt, dårlige ledere og er simpelthen for venlige. Jeg oplever tit at folk kan være lige så "reckless" som da der ikke var en vicerigspolitichef. Chefen tør ikke demote folk, og giver op til fem verbale advarsler! Det er selvfølgelig forskelligt som folk vælger at være leder, men ligepræcis på Evocity er der så meget kaos, at demote ved anden advarsel er løsningen. (I mine øjne) 

 

Nå, nu hvor det er ude, så kunne vi fokusere på en réel løsning. Jeg tænker umiddelbart at ledelsen skal tages seriøst. Der skal være klare krav om, hvad der forventes af dig som leder, samt skal du være indforstået med det ansvar du bærer rundt på. Nu har jeg været i ledelsen i lang tid, dog har jeg ikke været til noget der bare ligner et møde endnu. Jeg regner dog med, at dette bliver lavet om på, eftersom der er en ny leder i byen (Metro)

 

- Noget der kunne hjælpe vicerigspolitichefen med, at holde styr på de ansatte ville være, at tabletten automatisk whitelister personer som er blevet godkendt af dig tideligere. Det er ekstremt frustrerende at gå igennem en job-samtale med en person, som du allerede ved er kvalificeret. 

 

Selvom dette er en "klage", så følte jeg det var nødvendigt med noget input fra en i ledelsen. Håber i vil bygge videre på denne besked, så vi kan få noget godt RP, samt en formidabel styrke. 

 

Go´ dag derude ✌️

Link til kommentar
7 timer siden, Middi-Pulsen skrev:

Delvist enig. Jeg oplever sjældent at pladsen ikke er taget på Rockford. Evocity derimod har virkelig brug for en "leder".

Jeg er selv skyldig i dette. EvoCity er der mere gang i, og der er væsentlige flere yngre spillere derinde. Det betyder flere mennesker der bryder regler (altså, serverens regler), hvilket både forstyrrer og ødelægger RP. Jeg har aldrig været særligt fan af EvoCity, og det var også derfor at jeg i sin tid ønskede at Rockford serveren blev startet.

 

Det kan være svært at samle en seriøs flok betjente derinde, fordi der er mange børn. Og det er nok også de færreste der har lyst til at skulle forsøge at kontrollere dem.

 

7 timer siden, Middi-Pulsen skrev:

Hvis vi springer videre til alle som er accepteret til at være en del af ledelsen. Jeg ser utroligt tit at der kommer en vicerigspolitichef på, hvor de indkalder til møde som det første. De er uforberedt, dårlige ledere og er simpelthen for venlige.

Dette har jeg også selv klaget over, og når der nu engang skal indkaldes til møde blandt ledelsen, vil dette også blive bragt op.
 

7 timer siden, Middi-Pulsen skrev:

Nå, nu hvor det er ude, så kunne vi fokusere på en réel løsning. Jeg tænker umiddelbart at ledelsen skal tages seriøst. Der skal være klare krav om, hvad der forventes af dig som leder, samt skal du være indforstået med det ansvar du bærer rundt på.

Som leder er det også dit eget ansvar at sætte dig i respekt. Vær flink når det er nødvendigt, fordi ingen kan lide en narrøv. Men hvis en person virkelig jokker i den, skal der også gives en straf. Jeg har endnu ikke haft nogle problemer med de folk jeg har haft under mig, men det skyldes måske også at jeg ikke er på EvoCity.

 

På 16/04/2018 den 10:33 AM , martinpgaming CipherGaming skrev:

Jeg syntes aldrig jeg ser jer arktive det er da for dårligt

Som et svar på din klage vil jeg bare sige at der bliver kigget på det, ganske simpelt. Vi har modtaget flere klager om inaktivitet, og der er allerede et par stykker (3-4 personer) der er blevet smidt ud grundet inaktivitet, eller at de har vist sig at være uegnede.

 

Klagen bliver dog ikke lukket før jeg vil betragte hele denne sag som ordnet.

Link til kommentar

I går holdte vi et møde, hvor blandt andet klager vedrørende rigspolitiet blev taget op.

 

Jeg beklager den uprofessionelle håndtering der har været af tidligere medlemmer af rigspolitiet, men det er gjort klart nu at vi ikke vil tolerere den slags barnlige svar.

 

Denne klage betragtes nu som afsluttet.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.