Hop til indhold
Stavox

hvor kan man købe fedt tøj fra nettet


stavox-boy

Recommended Posts

Hvis du vil have billigt tøj, som er stilrent vil jeg vælge Weekday.com. Er du til det lidt mere highend er luisaviaroma et glimrende valg.

Er du til street eller lign. så besøg en butik som feks. STOY, ILLUM osv. (Eller unbranded, det kan findes lidt over det hele )

 

1 time siden, Jacoiv skrev:

Junkyard.dk

Er efter min mening ikke det rette valg, da de har en masse "døde" pieces, til overpris. Et eksempel på det er Vans Oldskool, de kan købes for 650,- på deres hjemmeside, hvor i mod rigtig mange kan proxy dem med alt OG for 450kr inkl. fragt.

 

En anden ting er, hvis du vil investerer i lidt mere pricey pieces vil jeg virkelig fraråde Stone Island, deres kvalitet er værre end h&m efter 1 måneds brug grundet vask. Din trøje blir helt stiv, og ikke særlig behagelig at have på.

 

Hvis du bare er all in for hype og at flexe, så prøv da at cop noget Supreme. Det er ikke de vilde pieces som bogos der kommer hver Torsdag, men sjældent er der bare en enkelt ting som er cool. Torsdag kl 12.

Eller: Palace om fredagen, mener det er samme tid.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 months later...

Hvis du går i Streetwear, så vil jeg anbefale Streetammo.dk. De har en butik i Aalborg og så har de deres webshop. Næsten alt mit tøj er fra Streetammo. De har næsten alle mærker indenfor streetwear og skating. De har hvert fald super service i deres butik! Du burde tjekke det ud! 

 

Vil ikke anbefale Junkyard.dk I min mening syntes jeg ikke de har så meget at vælge imellem. De har hvertfald ikke meget indenfor streetwear.

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, MagnusDK101 skrev:

Hvis du går i Streetwear, så vil jeg anbefale Streetammo.dk. De har en butik i Aalborg og så har de deres webshop. Næsten alt mit tøj er fra Streetammo. De har næsten alle mærker indenfor streetwear og skating. De har hvert fald super service i deres butik! Du burde tjekke det ud! 

 

Vil ikke anbefale Junkyard.dk I min mening syntes jeg ikke de har så meget at vælge imellem. De har hvertfald ikke meget indenfor streetwear.

det rape

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, MagnusDK101 skrev:

Hvis du går i Streetwear, så vil jeg anbefale Streetammo.dk. De har en butik i Aalborg og så har de deres webshop. Næsten alt mit tøj er fra Streetammo. De har næsten alle mærker indenfor streetwear og skating. De har hvert fald super service i deres butik! Du burde tjekke det ud! 

 

Vil ikke anbefale Junkyard.dk I min mening syntes jeg ikke de har så meget at vælge imellem. De har hvertfald ikke meget indenfor streetwear.

Nu har jeg arbejdet inde i den streetammo der er i Aa, deres tøj er super lækkert, men priserne er ret kneppet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.