Hop til indhold
Stavox

[Solved] Politi læge Job


LAST WARNING

Recommended Posts

Ingen politibetjente er special udannet i brug af lægelige midler. Sure, de lærer førstehjælp, men det kan overhovedet ikke måle sig med, at behandle et skudsår. 

Jeg tror umiddelbart det du mener er indenfor AKS, hvor at mindst én per hold har lægelige kompetencer. - Det ville ikke give mening at tilføje til den ordinære politistyrke, som vi har på Stavox.

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Middi-Pulsen skrev:

Ingen politibetjente er special udannet i brug af lægelige midler. Sure, de lærer førstehjælp, men det kan overhovedet ikke måle sig med, at behandle et skudsår. 

Jeg tror umiddelbart det du mener er indenfor AKS, hvor at mindst én per hold har lægelige kompetencer. - Det ville ikke give mening at tilføje til den ordinære politistyrke, som vi har på Stavox.

Ok 

det er jo bare et forslag

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes vi skal have en politi-læge-mekaniker-borgmester.

 

Han skal have adgang til en towtruck-læge-borgmester-politibil. Den skal have blå blink, diplomatplader, NOS og tonede ruder. Den skal selvfølgelig også have et skin der visualiserer alle de ansvarsområder jobbet har.

 

Selve jobbet skal have Medikit, repairkit, stun stick, arrest stick, unarrest stick, MP3, M3, M82, M4A1, Battering ram.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.