Hop til indhold
Stavox

[Solved] Maks failrp af en clan imod mig


Recommended Posts

Dit ingame navn:Unicornlevel

Staff ingame navn:DoktorDim

Dit SteamID:STEAM_0:0:30344666

Staff SteamID:STEAM_0:0:127515814

Forklar situationen:
Holder på en parkarings plads hvor de siger flyt dig eller dø(Vagter) jeg må gerne være der siden man ikke kan eje en parkaring plads efter hvad jeg har fået af vide af 5admins

doctor kommer så og fortæller mig (jeg gør ikke noget ved dem fordi de er så mange (3-5) og du døde af en hitman ) Selv om det var vagter der smadrede min bil sådan jeg døde og skal betale 5k ved en mekaniker (FIK HELLER IKKE MIN BIL IGEN)
Bevis: har intet men det bare også det doctor giver ikke rigtig straf som andre (jeg fik 300sek for at skyde en bil der kørte ind i mig)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

De får ikke en straf, men en advarsel fordi at du selv har været skyldig, i og med har været provokerende overfor dem gentagende gange.

En lejemorder skød dig, fordi han havde et hit på dig. Din bil er derefter blevet konfiskeret af politiet, og da du ikke fik ret i casen, så skal du ikke have den tilbage.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Beklager mit sene svar.

 

Så vidt jeg forstår, så klager du over, at de ikke modtog en straf for det de tilsyneladende gjorde. Desværre er det op til den enkelte staff at straffe pågældende spillere, hvis der er tilstrækkeligt bevis på anklagen. I det her tilfælde kunne DoktorDim have tjekket, om din bil var sprunget i luften og derudfra vurdere, om der var snak om en erstatningssag for dit vedkommende. Eftersom der ikke er så meget at gøre ved det nu, så sker der ikke det helt store, udover, at DoktorDIm selvfølgelig lige for en reprimande som lyder, at han skal tjekke ordentligt op på beviser når han har de logs til rådighed.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.