Hop til indhold
Stavox

[Solved] Saxo Bank vs QuickBank


FraXy

Recommended Posts

Lige nu, ZeNoxXi skrev:

Lige pt er der solgt 193 licenser til Saxo Bank. Vil råde dig til enten at købe V1.3 eller V1.4. V1.4 koster 2 mil, hvor V1.3 koster 1.2 (300K) billigere end Quickbank.

www.e2whitelist.com/shop

816f43e2f3bf3a6258dfd9c70f6bbadb.png

Hvis jeg køber en bliver det V1.4 :)

Det er også den jeg har overvejet mest, men min ven sagde at QuickBank er rigtig god. Så var lige i tvivl :)

Link til kommentar

Ikke for skræmme nogn af nogen sider, men vil personligt mene at Saxobank 1.4 er en rigtig god og stabil e2. Og Saxobank kommer med den smukke funktion, så hvis e2en skulle crashe, så genstart den, også !Load

Så mister du intet (medmindre du har taget autosave af)

 

Har nu ikke hørt eller prøvet quickbank, da Saxo nu har virket så godt for mig.

Også var der noget med at Quickbank crashede? Tror det er blevet fikset men ja.

 

Min personlig favorit = Saxobank

 

Link til kommentar

Hvis du tjene godt er der altså ikke Saxo bank, du kan få mere ud af andre, men Saxo tiltrækker mange mennesker og derfor er en god bank. Ved ikke noget om quickbank men den er vel okay, jeg har chase bank og den er 2 mil, jeg vil nok sige at man skal købe Saxo, det er et god lock og så den bare mega vild, men igen det hvad folk synes. Håber det hjælper.

 

mvh SMOK

Link til kommentar
3 minutter siden, S-M-O-K skrev:

Hvis du tjene godt er der altså ikke Saxo bank, du kan få mere ud af andre, men Saxo tiltrækker mange mennesker og derfor er en god bank. Ved ikke noget om quickbank men den er vel okay, jeg har chase bank og den er 2 mil, jeg vil nok sige at man skal købe Saxo, det er et god lock og så den bare mega vild, men igen det hvad folk synes. Håber det hjælper.

 

mvh SMOK

Har også Chase Bank, men den crasher bare meget

 

Link til kommentar
24 minutter siden, S-M-O-K skrev:

Hvis du tjene godt er der altså ikke Saxo bank, du kan få mere ud af andre, men Saxo tiltrækker mange mennesker og derfor er en god bank. Ved ikke noget om quickbank men den er vel okay, jeg har chase bank og den er 2 mil, jeg vil nok sige at man skal købe Saxo, det er et god lock og så den bare mega vild, men igen det hvad folk synes. Håber det hjælper.

 

mvh SMOK

 

Man tjener helt fint på Saxobank, enda uden folks ændringer hvor de tager 60%

Link til kommentar
16 timer siden, Bims skrev:

Ikke for skræmme nogn af nogen sider, men vil personligt mene at Saxobank 1.4 er en rigtig god og stabil e2. Og Saxobank kommer med den smukke funktion, så hvis e2en skulle crashe, så genstart den, også !Load

Så mister du intet (medmindre du har taget autosave af)

 

Har nu ikke hørt eller prøvet quickbank, da Saxo nu har virket så godt for mig.

Også var der noget med at Quickbank crashede? Tror det er blevet fikset men ja.

 

Min personlig favorit = Saxobank

 

 

Quickbank har også autosave ved crash og hvert andet minut (afhængig af config). Den gemmer også hvis du sletter din E2 eller forlader serveren.

 

Den første version havde en bug hvor den crashede hvis man havde indsat 7-8 printere - Det er fixet :).

 

Men ja, det det er helt klar en smags sag! Synes bare det er fedt, at der er flere muligheder at vælge imellem nu her :P

 

Link til kommentar
  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.