Hop til indhold
Stavox

[Solved] Radio Ide


Jacob Lee

Recommended Posts

Hey allesammen:v

 

Jeg syntes det kunne være fedt hvis man kunne købe en Radio under "F4 Menuen" ligesom politiet har.

Den skulle virke sådan at et gang skulle selv finde på et nummer de vil have som gang radio kanal.

 

F.eks - GoDz Gang kanal er 33.2.

 

Og et andet gang havde 44.

Det vil også sige at alle andre folk kan bruge "Jeres" radio kanal, altså kun hvis de har numrene.

 

Håber i vil bruge ideen da jeg synes det ville være fedt. Hvis man altså ikke lige brugte Discord, eller teamspeak :-)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Jacoiv skrev:

Hey allesammen:v

 

Jeg syntes det kunne være fedt hvis man kunne købe en Radio under "F4 Menuen" ligesom politiet har.

Den skulle virke sådan at et gang skulle selv finde på et nummer de vil have som gang radio kanal.

 

F.eks - GoDz Gang kanal er 33.2.

 

Og et andet gang havde 44.

Det vil også sige at alle andre folk kan bruge "Jeres" radio kanal, altså kun hvis de har numrene.

 

Håber i vil bruge ideen da jeg synes det ville være fedt. Hvis man altså ikke lige brugte Discord, eller teamspeak :-)

 

Bare lige så du ved det... Der er et forslag oppe omkring at købe en Radio i F4 kunne du måske ikke bare lave en comment med din ide der? 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Mads (ULTRA) skrev:

Bare lige så du ved det... Der er et forslag oppe omkring at købe en Radio i F4 kunne du måske ikke bare lave en comment med din ide der? 

Så det godt, men det var bare en radio han ville have altså en med musik i. Men ellers tak for info.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Jimmi skrev:

Mener du til folk som ikke er i et gang?

Bøde og, altså f.eks jeg møder en inde på serveren. Han er helt ny og har ikke teamspeak eller discord. Så ville det jo være en fordel at købe en radio, og snakke sammen.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 6/4/2018 den 4:57 PM , Jacoiv skrev:

Bøde og, altså f.eks jeg møder en inde på serveren. Han er helt ny og har ikke teamspeak eller discord. Så ville det jo være en fordel at købe en radio, og snakke sammen.

Så må du jo sige til ham, at Teamspeak eller Discort (for den sags skyld), er godt at have, hvis han gerne vil snakke sammen med folk.
Det gør jo også at den nye spiller får et godt indblik af spillerne på serveren, ved at i hjælper dem, selvom i ikke er staff, og det er selvvalgt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.