Hop til indhold
Stavox

[Solved] Læge


LAST WARNING

Recommended Posts

2 timer siden, TacoCat :D skrev:

Men hvorfor? Hvad er anderledes ved det? Der skal jo være noget det gør anderledes, ellers giver det ingen mening?

Tror de lægger en del vægt på udseendet her. Der er i hvert faldt stor forskel på det nuværende "Med kit", og dette i forslaget. 

Link til kommentar
Del på andre sites

38 minutter siden, Mibb skrev:

Tror de lægger en del vægt på udseendet her. Der er i hvert faldt stor forskel på det nuværende "Med kit", og dette i forslaget. 

Men hvordan skal animationen så være? Jeg tror ikke at blive klippet med en sask hjælper.

Link til kommentar
Del på andre sites

35 minutter siden, TacoCat :D skrev:

Men hvordan skal animationen så være? Jeg tror ikke at blive klippet med en sask hjælper.

Tænker helt klart den realistiske del vil blive udbredt, men kan sagtens følge dig. Tror bare der er mere realitet i det her end at få en firkantet dims rettet mod sig, og så får man bare liv. Nu skal jeg ikke begynde at argumentere for det, den del synes jeg @Mikkel Marcussen skal gøre. 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Mibb skrev:

Tænker helt klart den realistiske del vil blive udbredt, men kan sagtens følge dig. Tror bare der er mere realitet i det her end at få en firkantet dims rettet mod sig, og så får man bare liv. Nu skal jeg ikke begynde at argumentere for det, den del synes jeg @Mikkel Marcussen skal gøre. 

jeg tænker at det ville var godt med noget det er realistisk @Mibb

Link til kommentar
Del på andre sites

Udseende, mere plads maybe. Men tænker bare, pakkeomdeler har både en varevogn og en lastbil. PET har limo og en SUV. Politiet har indsatsleder og masser andre forskellige biler og mekanikeren har også en varevogn og den store falk bil.

Jeg ved ikke om jeg er den eneste, men syntes bare det er en selvfølge at læger/ambulanceredder har en ambulance. 

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

 

Jeg synes det er en god ide, og har altid syntes det. Men har bare troet at folk ville synes at det ville være en dårlig ide!. 

Men eftersom jeg ser andre også gerne vil have det er det jo meget fedt.

Istedet for de der mærkelig heal ting som ikke lige helt virker særlig realistiske. Man kunne lave det sådan at Lægerne kunne købe pakken over Post firma. 

Og så ville de få pakkerne med læge tools i for at få flere ressourcer til at lave bandage osv.

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Nørskov skrev:

Udseende, mere plads maybe. Men tænker bare, pakkeomdeler har både en varevogn og en lastbil. PET har limo og en SUV. Politiet har indsatsleder og masser andre forskellige biler og mekanikeren har også en varevogn og den store falk bil.

Jeg ved ikke om jeg er den eneste, men syntes bare det er en selvfølge at læger/ambulanceredder har en ambulance. 

Pointen er bare, at de jobs har jo noget at bruge dem til, hvad skal en ambulance bruges til, som en lægebil ikke kan klare? De skal jo det samme, køre ud og give liv til dem der kalder. Spørgsmålet er jo bare hvor hurtigt de er på stedet ved de forskellige biler.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tænker hvis du vil have dette skal man da gå all in, få det her som kunne være noget man kunne købe hos lægen. Men også at hvis vi skal have en ambulance, skal der også kommer det med hvor man kan rede liv, fordi så kan man tag personen med på hospitalet, og rede dem der.

Jeg vil ikke sige man skal astatte den “first a medkit” men bare noget som skal tilføjes og kan købe af lægen. 

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, ZeNoxXi skrev:

Pointen er bare, at de jobs har jo noget at bruge dem til, hvad skal en ambulance bruges til, som en lægebil ikke kan klare? De skal jo det samme, køre ud og give liv til dem der kalder. Spørgsmålet er jo bare hvor hurtigt de er på stedet ved de forskellige biler.

Det jo det samme med indsatslederen? I teorien kan de heller ikke andet end de andre biler i styrken, det styrker bare roleplay hvilket en ambulance muligvis også ville gøre. Så hvad er forskellen?

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, SilentWraith skrev:

+REP

 

Jeg synes det er en god ide, og har altid syntes det. Men har bare troet at folk ville synes at det ville være en dårlig ide!. 

Men eftersom jeg ser andre også gerne vil have det er det jo meget fedt.

Istedet for de der mærkelig heal ting som ikke lige helt virker særlig realistiske. Man kunne lave det sådan at Lægerne kunne købe pakken over Post firma. 

Og så ville de få pakkerne med læge tools i for at få flere ressourcer til at lave bandage osv.

 Det tænkte jeg også det 🔥👊

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Vi kan godt blive enige om at helbrede folk lige nu ikke ligefrem er "realistisk". Dog er det her tool ikke lavet til at blive brugt på gaden men i en slagmark, så det hjælper heller ikke ligefrem situationen.

 

En anden måde at helbrede folk på er helt klart noget som vi har i overvejelserne, men det her virker ikke som den rigtige løsning.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.