Hop til indhold
Stavox

Stavox <3 NOAH


Dynn

Recommended Posts

NOAH-logo_wide_RGB.png

Nyt Samarbejde

Nu har vi i løbet af februar og marts måned været i dialog med den velkendte danske
miljøorganisation, NOAH, vedrørende et af deres nye tiltag for at få spredt information og læring
til børn og unge. Som de fleste af jer forhåbentlig allerede ved, er fossilebrændstoffer ikke en
utømmelig ressource, og vi vil derfor være nødsaget til at satse på vedvarende grøn energi i
fremtiden.
Derfor har vi i samarbejde med NOAHs ungdomsafdeling ”Ungdom NOAH”, besluttet os for at køre
målrettede kampagner hver søndag, hvis formål er at informere om de politiske aspekter af
forskellige miljøpolitikker, samt give en grundforståelse af Jordens ressourcer. Foruden de
målrettede kampagner har vi valgt at indføre et nyt koncept, som nogle af jer måske allerede er
bekendt med: Bilfri søndag – med et twist.
De eneste biler som vil være tilgængelige om søndagen er hybrid-biler*, da de forbruger langt
mindre fossile brændstoffer, end de biler I normalt kører i på serveren. Med dette tiltag håber vi
på, at I bliver bevidste om de valg I træffer i hverdagen mht. at skåne naturen.
Sammen kan vi nå vores mål om en retfærdig og bæredygtig verden.
Tak.

 

For hver million I donerer via "DONÉR"-knappen i Cardealeren in-game, donerer vi 100kr. til NOAH. God Søndag.

 

*Jobbiler og politibiler er undtaget.

Link til kommentar
Del på andre sites

Goddag!

Jeg har lige været inde og donere de 4 millioner jeg havde på mig, fordi jeg gerne støtter om omkring dette fantastiske formål!

Men jeg har lige fået mine penge tilbage, efter ca. 10 minutter? Hvad fanden sker der?!

 

Håber snart i fikser dette, for det kan da ikke være rigtigt! :(

 

Hilsen en meget vred og skuffet Marcus!

Link til kommentar
Del på andre sites

Mere glad end nogensinde, har aldrig følt mig så tilfreds med den handling jeg lige har gjort mig. Glem det at jeg mistede alle mine penge, alle mine hård arbejdede, time tagende penge. Men det gik til et godt formål. Os fra Nugget Army er glade for vi kan annoncere at vi har doneret alt hvad vi har, ja simpelhen, alt sammen. Jeg solgte lige min tandbørste så jeg kunne donere mere. Super godt initiativ, og håber andre personer på serveren vil gøre det samme.

 

Kys og kram, Bims.

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.