Hop til indhold
Stavox

Mikrofoner


DeF8Se csgolive.com

Mikrofoner   

49 stemmer

  1. 1. Hvilken mic kan i anbefale



Recommended Posts

1 minut siden, DeF8Se csgolive.com skrev:

Bare et spørgsmål

Altså hvis du ikke ligesom uddyber dit budget, så er det meget svært at anbefale dig noget.

 

OEDWbMU.png

 

Umiddelbart tror jeg den her er ret god, men det kræver jo at du har råd til den.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Emoyly skrev:

Altså hvis du ikke ligesom uddyber dit budget, så er det meget svært at anbefale dig noget.

 

OEDWbMU.png

 

Umiddelbart tror jeg den her er ret god, men det kræver jo at du har råd til den.

 

 

 

Selvfølgelig har han råd til den. Han har massere af penge, og har et stort firma. Han er jo ikke inkompetent, hov vent.

be6afd90f2c2cd7fff663d7d514e1fad.png.5b9165897e8f854ab60af8e33de747dc.png

 

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, Emoyly skrev:

Ville nok anbefale en AT2020 USB, eller en Blue Snowball.

Blue yeti'en er ikke rigtigt det værd for mange, da den ikke er ret meget bedre end en Snowball.

 

Hvilken mikrofon har du, efter som din lyder ret godt?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Ziipen skrev:

Hvilken mikrofon har du, efter som din lyder ret godt?

Jeg har en Blue Snowball Ice.

Grunden til at min nok lyder bedre end de fleste, er fordi jeg har den på et stativ relativt tæt på mit ansigt, i stedet for at have den på den der standart stander, som typisk er meget langt væk.

Det koster kun omkring 100 kroner på Amazon.de (Tyskland, gratis fragt til danmark hvis du køber for over 400 kroner cirka)

https://www.amazon.de/gp/product/B01NH31CLK/ref=oh_aui_detailpage_o02_s01?ie=UTF8&psc=1

https://www.amazon.de/Blue-Microphone-Snowball-ICE-Mikrofon/dp/B006DIA77E/ref=sr_1_1?s=musical-instruments&ie=UTF8&qid=1522529174&sr=1-1&keywords=blue+snowball+ice&dpID=410G%2B2Ul%2BzL&preST=_SY300_QL70_&dpSrc=srch

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg forstår ikke hvorfor i driller så meget, han stiller bare et spørgsmål. Man er da idiot hvis man forventer han vil bruge 80 kilo på en fucking mic til at kunne spille GMod og snakke på TS med.

Køb en Snowball, den koster ikke særlig meget, og den fungerer super fint.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.