Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning. HiMiHarcore.


HiMiHej

Recommended Posts

Ingame navn: HiMiHardcore
SteamID: STEAM_0:1:27663044
IRL Navn: Morten
Alder: 20
 
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Har tidligere været admin på den dejlige og gode server Stavox. og er admin på sky zero. og superadmin på Beton darkrp.
 
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Kender alle reglerne og ved hvordan jeg skal gøre som moderator da jeg har været admin før på jeres server. og er admin på nogle andre servere i fritden.
 
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja masser.
 
Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeps
 
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Fra jeg står op om morgen vilket kan være forskælligt da jeg har fri kl 6 fra arbejde. og til kl halv 9 om aften i hverdagen, og fra fredag til søndag, hele dagen :)
 
Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Ved ikke, men hvis der er noget i vil vide så spørg i bare ;).
Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, Marcuss said:

Neutral

 

- Disse spørgsmål er ikke ja/nej spørgsmål.

- Kort ansøgning.

- Pisse flink og sjov.

 Har kun svarede ja/nej på 2 af den og vil ikke sige man kan svare så meget mere end ja da man godt ved inde på serveren jeg kan alt ulx. især til den her server, og jeg snakker 100% dansk :)
Men tak for dit svar :)
HiMiHej

27 minutes ago, Sebacasso2 said:

-Rep virker lidt for overlegen da du har været mod/admin før 

Hvad mener du med jeg er for overlegen da jeg har været mod/admin før??? :)

Men tak for dit svar :)
HiMiHej

 

 

 

Og Tak for svarene Simon, Kasper og Instant :)
HiMiHej

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.