Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Perm banned pga en bug


Niklus

Recommended Posts

SteamID: 

 

STEAM_0:0:228312671

 

Hvorfor skal du unbannes: 

 

Jeg vil virkelig gerne have en snak med en admin, som ikke er utålmodig, og som er villig til at høre på, hvad jeg har at sige. Det er simpelthen for dårligt, at man ingen chancer får i en case med mindre man slikker røv på staff.

Jeg blev banned pga. en bug, hvor jeg ikke kunne skifte sæde, og så blev jeg kidnappet - SELV EFTER at været blevet bedt om, at gå ud af bilen selvom det ikke var en mulighed. Så leavede jeg serveren og blev taget fat i af Greenberg, som ingen tålmodighed eller nogen form for forståelse havde for situationen åbenbart. Og nu er jeg perm banned for det. Må jeg gerne få en snak med en, som rent faktisk har tid til at give det en objektiv vurdering? Tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:228312671

Grund: Snakker grimt til spillere og staff - Leaver for at joine efter at være kidnappet

Navn: are you billy

AdminID: STEAM_0:0:57216455 - Greenberg [vicemanager] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 24-03-18 18:58


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har fortjent et ban for mit sprog, men jeg var virkelig taunted af fyren, som havde "kidnappet" mig, og jeg skulle have kølet af før jeg loggede ind igen..

Det beklager jeg, for det var ikke din fejl, Greenberg. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.