Hop til indhold
Stavox

Teori video til Færdselsloven


Willy
 Del

Recommended Posts

På 24/3/2018 den 2:14 PM , John Frandsen skrev:

Meeeen, det er nu ikke kun "Spejl - Spejl - Skulder" det er nu nærmere "Spejl - Spejl - Skulder - Spejl - Spejl - Skulder - Skulder - Spejl - Skulder" :)

 

kun hvis du har to x kromosomer

  • +Rep 1
  • Sjovt 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg siger ikke at videoen er dårlig eller noget.

 

Men jeg føler ikke rigtig at jeg lærte noget af den.

 

Er det jeres forventning at dette vil gøre at folk køre bedre? Vil i føre nogen statistik i CDM cases o.lign?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Metro skrev:

Men jeg føler ikke rigtig at jeg lærte noget af den.

 

Jeg går ud fra, at du allerede har et kørekort - så forhåbentlig lærer du ikke noget nyt af den. :weeb:

 

Videoens formål er helt konkret at gøre opmærksom på implementering af Færdselsloven samt forklaring af de regler folk ikke forstår. Eksempelvis denne. Overordnet forklarer den de helt ordinære ting som politiet ofte stopper folk for, forklarer om det er mod loven eller ej. Derved tvinger vi ikke en masse unge spillere til at nærstudere vores reviderede udgave af Færdselsloven. Samtidig er Færdselsloven der som et tiltag til forhåbentlig forbedring af politiets arbejde og RP.

 

Formålet med Færdselsloven har ikke været at få folk til at køre bedre, men det ville da være en behagelig overraskelse hvis det var resultatet. Formålet derimod har været at klarlægge hvilke sager politiet bør tage sig af, og hvad der er imod loven uanset hvad borgmesteren har skrevet på sit fine skilt. Vi har så forsøgt at integrerer disse ’regler’ i RPen, så det kan frit kan benyttes af politiet såvel som borgere – så slap vi også for at bombardere vores regelsæt med flere hundrede regler.

Redigeret af Houston
  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 5 months later...
  • 4 years later...
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.