Hop til indhold
Stavox

[Solved] Folk behandler staffs som idioter?


Vladmir Putin

Recommended Posts

Tak!

 

Jeg har nu set rigtigt mange mennesker der behandler staffs elendigt. Helt ærligt - hvorfor?

 

Har i nogensinde gået op til en person der er igang med at lave frivilligt arbejde og begyndt at svine dem til? Nej det tænkte jeg nok... (Hvis i svarede ja her så kan i anmelde jer selv på politi.dk) 

Hvad er forskellen på at gøre det i virkeligheden og så gøre det over et spil? Det åbenlyse svar er jo i ikke kender dem og det bare er et spil - Men husk nu at de er ligeså meget mennesker som kassedamen i netto eller ham nede i fodboldklubben...

Vi laver alle fejl og staffsne er endda specielt udvalgt til det de laver, husk på de ikke ville være staffs ret længe hvis de ikke egnede sig :)- Hvis de gør deres arbejde forkert kan i jo altid skrive en klage istedet for at starte en stor diskussion ign eller i kan hive fat i dem på ts for at snakke om det. 

 

Du ved ikke om lige netop den dag er det blevet for meget for dem? Du ved ikke om de lige er blevet kaldt en idiot, om de har en i familien der lige er død eller egentlig bare om de ikke magter at blive snakket grimt til - Fordi det er uacceptabelt at snakke grimt til staffs så vel som det er uacceptabelt at snakke grimt til en hvilken som helst anden person...

 

 

Jeg syntes selv det er imponerende hvordan at Jimboe kan studere samtidigt med at han har det fedeste danske Gmod community. Det samme med alle de andre staffs der hjælper til som går i skole, arbejder, studerer og generelt bare bruger deres tid på at hjælpe os!

 

Tak for alt den tid i dedikerer til serveren!

 

 

På vejne af mig selv, og forhåbentlig alle spillerne der spiller på stavox Undskyld for alt det lort i skal høre på! :)

 

Tak til staff teamet!

 

Link til kommentar
2 timer siden, Vladmir Putin skrev:

Vi laver alle fejl og staffsne er endda specielt udvalgt til det de laver, husk på de ikke ville være staffs ret længe hvis de ikke egnede sig :)-

Der er sku en del staffs på listen der ikke er egnet hahaha - Nævner ikke nogle navne

Link til kommentar

Respekt!

Folk behandler (for det meste) staff og andre spillere som dyr der ikke har ret til at ha’ det godt!

 

Ja jeg ved godt at jeg har været slem til at svine folk og staff til, men så må jeg ærligt talt sige, at efter jeg fik ban i to måneder for E2 Abuse indså jeg virkelig hvad fuck jeg har haft gang i. Da jeg fik mit første Ban var det for at tilsvine staff i case og jeg indrømmer gerne at det ikke var smart, men den gang tænkte jeg at staff kun var til for at være træls, men nej de er der vær dag - stort set hele dagen og så bliver de behandlet som et dyr? Det er ikke okay! Jeg ved også godt at den staff som der hjælper mest i en måned(ik’ hæng mig op på det) får en belønning i form af en kebab som Stavox betaler, de penge kommer fra os spiller som har det godt på serveren og synes staff er dejlige folk som prøver at gøre det bedste for alle - det er en cirkel, uden staff ingen spillere, intet Stavox! 

 

Tænk på det næste gang du overvejer at svine et staff member til!

Link til kommentar

Jeg tænker bare at hvis folk i cases bliver saltede fordi de ikke har video og begynder at svine mig til, så får de 3 ugers ban, også laver han en unban request, hvor han undskylder og skriver han elsker stavox. Min pointe er at de burde godt vide konsekvensen ved at fx. Sidde og svine ens mor til i case, så de sådan set meget selv ude om det.

Link til kommentar
19 timer siden, Jimmi skrev:

Respekt!

Folk behandler (for det meste) staff og andre spillere som dyr der ikke har ret til at ha’ det godt!

 

Ja jeg ved godt at jeg har været slem til at svine folk og staff til, men så må jeg ærligt talt sige, at efter jeg fik ban i to måneder for E2 Abuse indså jeg virkelig hvad fuck jeg har haft gang i. Da jeg fik mit første Ban var det for at tilsvine staff i case og jeg indrømmer gerne at det ikke var smart, men den gang tænkte jeg at staff kun var til for at være træls, men nej de er der vær dag - stort set hele dagen og så bliver de behandlet som et dyr? Det er ikke okay! Jeg ved også godt at den staff som der hjælper mest i en måned(ik’ hæng mig op på det) får en belønning i form af en kebab som Stavox betaler, de penge kommer fra os spiller som har det godt på serveren og synes staff er dejlige folk som prøver at gøre det bedste for alle - det er en cirkel, uden staff ingen spillere, intet Stavox! 

 

Tænk på det næste gang du overvejer at svine et staff member til!

Lige hvad jeg skulle til at sige ;) Har selv et ban som jeg fortryder men efter det ban fandt jeg ud af at staff bare gør deres arbejde. De gør det ikke for at være (gotta say it) idioter.

Link til kommentar
1 time siden, Wien I Kaistar skrev:

Lige hvad jeg skulle til at sige ;) Har selv et ban som jeg fortryder men efter det ban fandt jeg ud af at staff bare gør deres arbejde. De gør det ikke for at være (gotta say it) idioter.

Men som sagt har jeg haft flere bans og jail ang. mit sprog :)

Link til kommentar
2 timer siden, ZeNoxXi skrev:

Han kan ikke være positiv her på forum...

 

Fuck da dig Casper! Din lille noob!!!!!! TAROUX ER ALTID MEGET POSITIV!!!!!!

Til dem som ikke forstod denne lille joke, så er jeg gode venner med ZeNoxXi og Taroux, og mener dermed dette for sjov.

 

Men hey. Det er muligt at de bruger deres fritid, men de fleste vil også gerne beholde jobbet som staff, fordi der er et fællesskab blandt staff, og nogle få andre spillere. 

Og hvis man ikke kan tage at få en lille sviner her og der, så burde man ikke have en rolle som en autoritet. Dette er min mening, og en del af jer er nok uenige ;))) :what

Link til kommentar
4 minutter siden, Vito skrev:

 

Fuck da dig Casper! Din lille noob!!!!!! TAROUX ER ALTID MEGET POSITIV!!!!!!

Til dem som ikke forstod denne lille joke, så er jeg gode venner med ZeNoxXi og Taroux, og mener dermed dette for sjov.

 

Men hey. Det er muligt at de bruger deres fritid, men de fleste vil også gerne beholde jobbet som staff, fordi der er et fællesskab blandt staff, og nogle få andre spillere. 

Og hvis man ikke kan tage at få en lille sviner her og der, så burde man ikke have en rolle som en autoritet. Dette er min mening, og en del af jer er nok uenige ;))) :what

 

Vito vi er enige.... Problemet er jo det ikke er en sviner her og der men en sviner her, der og alle vejne :) 

 

Hvis nu bare det var fordi at det skete engang i mellem men det er det jo ikke. Det er jo fordi at det sker ofte... Alt for ofte....

 

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.