Mickey Mus Skrevet Marts 19, 2018 Del Skrevet Marts 19, 2018 Hey E2 nørder jeg har lige begyndt og lære at lave e2 og ville godt lave sådan en skærm hvor jeg kan klikke på dør 1 eller 2 så de åbner sådan en faiding door hvordan laver man det skal nok give penge eller andet for hjælp tak på forhånd:) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mirikin Besvaret Marts 19, 2018 Del Besvaret Marts 19, 2018 IllegaleAllan på youtube Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mickey Mus Besvaret Marts 19, 2018 Forfatter Del Besvaret Marts 19, 2018 kan ikke finde nogen steder der hjælper med at lave en login knap så den går vidre til næste side ved du hvor jeg kan finde det @Mirikin Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Merlin Besvaret Marts 19, 2018 Del Besvaret Marts 19, 2018 1 time siden, MikkelTheGamerDK skrev: kan ikke finde nogen steder der hjælper med at lave en login knap så den går vidre til næste side ved du hvor jeg kan finde det @Mirikin Prøv evt. at kigge i andre e2'er der vil du måske kunne lære det lidt :)) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mickey Mus Besvaret Marts 20, 2018 Forfatter Del Besvaret Marts 20, 2018 men fatter hat af det der står xD Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kevin MM Besvaret Marts 20, 2018 Del Besvaret Marts 20, 2018 VIl sige selv jeg er rimelig god til E2 men kan heller ikke forklare hvad der står der :) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Eske Besvaret Marts 20, 2018 Del Besvaret Marts 20, 2018 Her er et eksempel som jeg har lavet for dig, hvor du kan åbne to døre ved at trykke på knapperne på skærmen, har også tilføjet lidt kommentare i koden så du måske har lettere ved at se hvad der foregår. Koden ligger under spoiler knappen. Spoiler @name Door system @inputs EGP:wirelink User:entity @outputs [Door1, Door2]:normal #Lavet af Eske for MikkelTheGamerDk aka. Mickey Mouse if(duped()|dupefinished()){reset()} #Goer saa hvis du spawner den igen saa vil E2'en starte forfra if(first()){ #Goer saa koden ikke sidder og koerer oven i sig selv hele tiden, dette skaber en masse OPS function number egpClick(CursorPos:vector2,ObjId){ #Funktionen skal koeres naar du vil tjekke om du klikker paa skaermen. EPos = EGP:egpPos(ObjId) ESize = EGP:egpSize(ObjId) if(inrange(CursorPos, (EPos - ESize/2), (EPos + ESize/2))){ return 1 } return 0 } #Tegn dine knapper EGP:egpClear() EGP:egpBox(1,vec2(256,256),vec2(512,512)) EGP:egpColor(1,vec(255,255,255)) EGP:egpBox(2,vec2(156,256),vec2(80,40)) EGP:egpColor(2,vec(0,0,0)) EGP:egpBox(3,vec2(356,256),vec2(80,40)) EGP:egpColor(3,vec(0,0,0)) } #Koden der tjekker om du trykker paa knapperne. if(~User & User:keyUse() & User == owner()){ Cursor = EGP:egpCursor(User) if(egpClick(Cursor,2)){ switch(Door1){ #Skifter mellem den aabne og den lukkede doer. case 0, Door1 = 1 break case 1, Door1 = 0 break } } if(egpClick(Cursor,3)){ switch(Door2){ #Skifter mellem den aabne og den lukkede doer. case 0, Door2 = 1 break case 1, Door2 = 0 break } } } Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mickey Mus Besvaret Marts 21, 2018 Forfatter Del Besvaret Marts 21, 2018 Tak :D<3 #nohomo Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jacob Lee Besvaret Marts 21, 2018 Del Besvaret Marts 21, 2018 På 20/3/2018 den 12:57 PM , Eske skrev: Her er et eksempel som jeg har lavet for dig, hvor du kan åbne to døre ved at trykke på knapperne på skærmen, har også tilføjet lidt kommentare i koden så du måske har lettere ved at se hvad der foregår. Koden ligger under spoiler knappen. Skjul indhold @name Door system @inputs EGP:wirelink User:entity @outputs [Door1, Door2]:normal #Lavet af Eske for MikkelTheGamerDk aka. Mickey Mouse if(duped()|dupefinished()){reset()} #Goer saa hvis du spawner den igen saa vil E2'en starte forfra if(first()){ #Goer saa koden ikke sidder og koerer oven i sig selv hele tiden, dette skaber en masse OPS function number egpClick(CursorPos:vector2,ObjId){ #Funktionen skal koeres naar du vil tjekke om du klikker paa skaermen. EPos = EGP:egpPos(ObjId) ESize = EGP:egpSize(ObjId) if(inrange(CursorPos, (EPos - ESize/2), (EPos + ESize/2))){ return 1 } return 0 } #Tegn dine knapper EGP:egpClear() EGP:egpBox(1,vec2(256,256),vec2(512,512)) EGP:egpColor(1,vec(255,255,255)) EGP:egpBox(2,vec2(156,256),vec2(80,40)) EGP:egpColor(2,vec(0,0,0)) EGP:egpBox(3,vec2(356,256),vec2(80,40)) EGP:egpColor(3,vec(0,0,0)) } #Koden der tjekker om du trykker paa knapperne. if(~User & User:keyUse() & User == owner()){ Cursor = EGP:egpCursor(User) if(egpClick(Cursor,2)){ switch(Door1){ #Skifter mellem den aabne og den lukkede doer. case 0, Door1 = 1 break case 1, Door1 = 0 break } } if(egpClick(Cursor,3)){ switch(Door2){ #Skifter mellem den aabne og den lukkede doer. case 0, Door2 = 1 break case 1, Door2 = 0 break } } } Nice eksempel Eske Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Maloni Besvaret Marts 23, 2018 Del Besvaret Marts 23, 2018 På 3/21/2018 den 9:01 PM , MikkelTheGamerDK skrev: Tak :D<3 #nohomo Hvis du stadig ikke forstar hat sa prov at laere et andet sprog som fx lua Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Zenoxxi Besvaret Marts 23, 2018 Del Besvaret Marts 23, 2018 1 time siden, Maloni skrev: Hvis du stadig ikke forstar hat sa prov at laere et andet sprog som fx lua Hvad skulle det hjælpe? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Maloni Besvaret Marts 23, 2018 Del Besvaret Marts 23, 2018 30 minutter siden, ZeNoxXi skrev: Hvad skulle det hjælpe? Fik af vide af mangen folk at man kan laere lidt mere vis man forstar basis code sprog Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Zenoxxi Besvaret Marts 23, 2018 Del Besvaret Marts 23, 2018 5 minutter siden, Maloni skrev: Fik af vide af mangen folk at man kan laere lidt mere vis man forstar basis code sprog Well, det kan det vel også, men hvorfor ikke bare starte med E2 så? Hvorfor skulle lua være nemmere? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Maloni Besvaret Marts 23, 2018 Del Besvaret Marts 23, 2018 2 minutter siden, ZeNoxXi skrev: Well, det kan det vel også, men hvorfor ikke bare starte med E2 så? Hvorfor skulle lua være nemmere? E2 er ogsa nemmere men man kan ogsaa laere noget fra lua Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Fliz - csgoroll.com Besvaret Marts 23, 2018 Del Besvaret Marts 23, 2018 46 minutter siden, Maloni skrev: E2 er ogsa nemmere men man kan ogsaa laere noget fra lua E2 og lua er på en måde det samme hvis vi taler "scripts" i lua. men direkte kode i lua så er der stor forskel. Men ja, Man lære bestemt en masse via Lua selvom E2 er et helt andet sprog så er det på en måde det samme koncept! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Zenoxxi Besvaret Marts 23, 2018 Del Besvaret Marts 23, 2018 13 minutter siden, Fliz - csgoroll.com skrev: E2 og lua er på en måde det samme hvis vi taler "scripts" i lua. men direkte kode i lua så er der stor forskel. Men ja, Man lære bestemt en masse via Lua selvom E2 er et helt andet sprog så er det på en måde det samme koncept! Så hvis han ikke skal bruge lua til noget, så lad være med at lære det. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Fliz - csgoroll.com Besvaret Marts 23, 2018 Del Besvaret Marts 23, 2018 31 minutter siden, ZeNoxXi skrev: Så hvis han ikke skal bruge lua til noget, så lad være med at lære det. jaja hvis han ikke skal bruge det :) men hvis han allerede kendte til det så ville det kunne hjælpe en lille del :) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts
Arkiveret
Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar