Hop til indhold
Stavox

[Solved] Stavox Markedsplads Information


Thomads

Recommended Posts

Hej!

Min bror og jeg har gået og arbejdet på denne side i et par måneder, og er endelig blevet klar til at vise jer, hvad vi har lavet!

Vi har lavet en "Markedsplads", som er en lækker platform, hvor man kan sælge sine E2er og dupes.

Stavox Markedspladsen indeholder en offentlig blacklist, hvor blacklistede personer bliver frataget retten til at købe produkter fra markedet. I fremtiden burde den offentlige blacklist sikre meget mindre svindel, da man bliver bandlyst fra (forhåbentlig) en masse fede produkter hvis man videresælger. 

Indtil videre er det kun muligt at købe produkter jeg har udviklet, da vi gerne vil teste den generelle oplevelse med disse.

I fremtiden bliver det muligt for alle at sælge deres dupes / E2er. 

 

Jeg har ikke så meget andet at sige lige PT, udover, at jeg håber i vil give det en chance, og meget gerne komme med feedback / reaktioner på hjemmesiden.

 

Link: www.kaaes.dk

Link til kommentar

Fedt, at i er ligeså hyped som os!

Vi laver løbende en del opdateringer, så jeg tænker, at jeg engang imellem giver jer en opdatering om de nye features.

På den måde kan i også se, hvor tæt vi kommer på et åbent marked, hvor alle kan sælge deres ting.:v

Link til kommentar
  • 2 weeks later...

Første changelog:

  • Vi har arbejdet på en del på features, der gør det muligt for jer at lægge jeres egen produkter op:
    • Flyttet billeduploading til ekstern billedhost
    • Tilføjet side til produkt tilføjelse
    • Tilføjet side til produkt redigering
  • Du kan nu sortere og søge i produkterne
  • Der er kommet 'sider' på markedspladsen, så der i fremtiden ikke ville blive loaded 100 produkter på én gang
  • Vi har tilføjet tags, så det er er nemt at overskue, om du kigger på en dupe eller en E2
  • En masse backend ting, heriblandt:
    • Optimering af mysql queries / funktioner
    • Custom loading animation
    • Små bug fixes
    • Tilføjet en masse admin funktioner til at administrere fremtidige produkter og brugere
Link til kommentar
3 timer siden, Thomads skrev:

Første changelog:

  • Vi har arbejdet på en del på features, der gør det muligt for jer at lægge jeres egen produkter op:
    • Flyttet billeduploading til ekstern billedhost
    • Tilføjet side til produkt tilføjelse
    • Tilføjet side til produkt redigering
  • Du kan nu sortere og søge i produkterne
  • Der er kommet 'sider' på markedspladsen, så der i fremtiden ikke ville blive loaded 100 produkter på én gang
  • Vi har tilføjet tags, så det er er nemt at overskue, om du kigger på en dupe eller en E2
  • En masse backend ting, heriblandt:
    • Optimering af mysql queries / funktioner
    • Custom loading animation
    • Små bug fixes
    • Tilføjet en masse admin funktioner til at administrere fremtidige produkter og brugere

kan jeg købe nogle af dine e2/dupes idag??? på rockford

 

 

Link til kommentar

Vi har overvejet, at man skal betale et engangsbeløb på 500k for at lov til at lægge produkter op på markedspladsen.

 

Det er både et symbolsk beløb, så vi ikke får tilføjet en masse slaskede produkter, men også en form for ‘løn’ til os og den tid vi lægger i siden.

 

Hvad synes i om det?

Link til kommentar
16 minutter siden, Thomads skrev:

Vi har overvejet, at man skal betale et engangsbeløb på 500k for at lov til at lægge produkter op på markedspladsen.

 

Det er både et symbolsk beløb, så vi ikke får tilføjet en masse slaskede produkter, men også en form for ‘løn’ til os og den tid vi lægger i siden.

 

Hvad synes i om det?

 

Ej, synes du ikke, at folk skal have mulighed for at betale en million for to sammensatte babydukker? 

God ide, Thomas. :downs:

Link til kommentar
46 minutter siden, Thomads skrev:

Vi har overvejet, at man skal betale et engangsbeløb på 500k for at lov til at lægge produkter op på markedspladsen.

 

Det er både et symbolsk beløb, så vi ikke får tilføjet en masse slaskede produkter, men også en form for ‘løn’ til os og den tid vi lægger i siden.

 

Hvad synes i om det?

Lyder som en rigtig god ide :)

Link til kommentar
29 minutter siden, Bjørnen skrev:

Hej, jeg har skrevet en besked til dig over hjemmesiden, men hvordan får man et svar tilbage? Over gmod eller?

Jeg kan ikke se din besked på hjemmesiden?

Svar får du fra mig enten over steam eller her på Stavox i en PM :)

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.