Hop til indhold
Stavox

[Solved] Rigspolitichef - Permissionsystem


Aqmed Miller

Recommended Posts

Hejsa! Jeg har lige 2 ideer her som jeg synes i burde læse:

 

IDE 1:

 

Jeg sad lige her og tænkte på noget omkring Rigspolitiet og de grupper de kan lave synes det er et mega fedt job at have adgang til men tænkte på om de grupper man lavede at man ikke kunne tilføje Permissions til de forskellige grupper såsom at Politiinspektør kunne man give adgang til at han kunne demote folk eller sætte dem i grupper der er 2x lavere end ham selv.

 

Tror det vil blive meget sjovere som Rigspolitichef at kunne lave sine HELT egen grupper man selv bestemte hvad kunne i forhold til at demote osv. Jeg vil personligt selv være kæmpe fan af hvis det blev vedtaget på serveren det ville også blive mere custom så dem i ledelsen man har ansat faktisk kunne noget andet end at folk havde mere respekt overfor dem end fx en normal betjent eller at der måske var nogen faste Permissions til de standard grupper der allerede var der i forvejen (Politiassistent, Politikommisær og Politiinspektør osv.)

 

Som måske kunne se således ud:

 

 

Politiinspektør:

Whitelist folk

Demote folk

Lave grupper der er 2x lavere end ham selv samt give gruppen

Flytte folk fra grupper der er 2x lavere end ham selv

 

Politikommisær:

Whitelist folk

Rykke på grupper der er 2x lavere end ham selv

Demote folk

 

Politiassistent:

Flytte grupper

Demote folk

 

 

IDE 2:

 

Min anden ide går ud på at når man demoter som Vicerigspolitichef at man kan skrive en grund der så kommer op på deres skærm når man demoter ligesom "Stop bilen" sådan en rød fed stor boks hvor der står "DU ER BLEVET FYRET MED GRUNDEN: Du er ikke egnet som betjent" fx så vi er fri for at skulle skrive til dem hele tiden hvad grunden var og de måske ikke brokker sig så meget over det og spammer vores pms

 

 

 

Tak fordi du gad at bruge din tid på at læse mit forslag!

Konstruktiv kritik kan bruges!

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

57 minutter siden, SimoN skrev:

Det kommer. Det er bare en "midlertidig" udgave af appen, da det ville blive forvirrende for os hvis alle ting kom samtidig. :)

Tag det som en version 1.

( hvis jeg ikke er helt forkert )

Glæder mig til det bliver indført hvis det er det de arbejder på 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Nørskov skrev:

Jeg kunne evt. godt tænke mig vi fik en håndbog eller et sæt regler som vi skal overholde da jeg mener der er mange i Ledelsen der nogle gange går over stregen med deres magt og sprogbrug. @SimoN

 

 

Vi tager den i klubben.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Nørskov skrev:

Angående det med demotions og fyringer @Mads (ULTRA SPINNER). Så står der altid når du er blevet fyret at du er blevet demoted eller noget af Vicerigspolitichefen som ikke behøver en grund. Så du har ikke krav på at svare tilbage.

Men tænker bare at det kunne være smart at skrive en grund til dem så de ikke spammer dig i pm som jeg oplever hele tiden

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Robin Hund skrev:

Lyder som et fint forslag, jeg synes dog ikke at Politiinspektøren skal kunne demote folk. synes kun det skal være Vicerigspolitichefen der skal kunne demote.

 

- Robin Hund også kaldt Robse xD

 

 

Får lidt ondt i mine øjne af at du skriver med fed skrift..

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 year later...
  • 6 months later...
  • 10 months later...
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.