Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban request | MesterFly


Fly

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:102030771

Hvorfor skal du unbannes: Jeg er super ked af hvad jeg har gjort og jeg snakkede med Ziipen på TS inden dette skete og sagde så at jeg havde lyst til og skrive hans navn i ooc og han sagde " Du må gerne prøve " og han sagde ikke noget med hvilke konsekvenser det havde, jeg regnede bare med at jeg ville blive kickt eller 1 uges ban men slet ikke perm og jeg ved godt at jeg ikke skal infoleak men gjorde det bare som en joke. Jeg håber i vil kikke på min sag og få den reduseret eller unbannet. Venlig hilsen Fly

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:102030771

Grund: Infoleak - No Unban

Navn: MesterFly

AdminID: STEAM_0:1:50262050 - Ziipen [junioradmin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 17-03-18 18:24


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

Vi havde en dialog på teamspeak, for nogle dage siden hvor vi snakkede om hvor vigtigt det er at du ikke vidregiver mit navn efter som du har fundet det.

 

Vi snakker så i dag på teamspeak omkring klokken 18:24, hvor du bliver sur over at basen ikke vender som du ville have og du siger så til mig 'Jeg er så sur, at jeg har lyst til at leak dit navn' - Hvor jeg så siger, hvis du har lyst til det så gør det. Efter som den anden dag, hvor jeg siger du ikke skal sige det til nogen så er det lide at skide på mig?

 

~ Ziipen

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Ziipen skrev:

Hej.

Vi har en dialog på teamspeak, for nogle dage siden hvor vi snakkede om hvor vigtigt det er at du ikke leaker mit navn.

 

Vi snakker så i dag på teamspeak omkring klokken 18:24, hvor du bliver sur over at basen ikke vender som du ville have og du siger så til mig 'Jeg er så sur, at jeg har lyst til at leak dit navn' - Hvor jeg så siger, hvis du har lyst til det så gør det. Efter som den anden dag, hvor jeg siger du ikke skal sige det til nogen så er det lide at skide på mig?

 

~ Ziipen

 

Dav Ziipen, nu når du skriver det med den dialog så kan jeg sku godt huske det og det var min fejl, på det tidspunkt jeg leakede dit navn så havde jeg helt glemt det du sagde om at leake dit navn da jeg havde fundet ud af det, og det var vist ikke og teamspek men et andet medie, og igen så beklager jeg altså det der skete og det må sku være værst for dig nu når jeg tænker over det, noget af dette skuldes så at jeg gør nogle dumme ting og ikke tænker mig om da jeg diagnosen autisme (aspergers syndrom) og det giver mig nogle udfordringer.

 

Med venlig hilsen Fly

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.