Hop til indhold
Stavox

[Solved] Kan ikke se bilerne.


Beran

Recommended Posts

På ‎07‎-‎03‎-‎2018 den 5:39 PM , Marcus skrev:

Ligner bilerne skrald, eller er det ERROR?

På ‎07‎-‎03‎-‎2018 den 5:14 PM , ZeNoxXi skrev:

Kan du skrive nogen af dem her? Bilerne er bare lidt forskellige, om de kommer fra Metro, tdm cars eller noget helt tredje.

Her er der billeder af de biler jeg kan se.

De er errors dem jeg ikke kan se.

 

20180309145118_1.jpg

20180309145458_1.jpg

20180309145501_1.jpg

20180309145503_1.jpg

Link til kommentar

Måske afinstallere alle dine mods der vedrøre Stavox og installer dem igen, hvis det ikke virker så prøv at geninstallere hele dit Gmod?

 

- Du kan også forsøge a "verify game cache", kan også hjælpe engang i mellen 

- Hvis du har grafikken sat lavt i Gmod, så sæt den højere op, det kan virker for nogle.

 

Ellers Held og Lykke med det.

Link til kommentar

Jeg prøver det hele

 

23 timer siden, creaM_ skrev:

Måske afinstallere alle dine mods der vedrøre Stavox og installer dem igen, hvis det ikke virker så prøv at geninstallere hele dit Gmod?

 

- Du kan også forsøge a "verify game cache", kan også hjælpe engang i mellen 

- Hvis du har grafikken sat lavt i Gmod, så sæt den højere op, det kan virker for nogle.

 

Ellers Held og Lykke med det.

Det virker stadig ikke

Link til kommentar

jeg har haft sammen problem, det kan skyldes at det du måske har haft gjort, er at du kan have haft deaktiveret nogen af "TDM CAR" addonsene. du burde kunne tjekke det ved at gå ind under dine addons ingame.

eller så gør som de andre har sagt download alle "TDM CARS" da selve starvox pakken ikke indholder dem alle.

her er et link til de addons: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=140550510

Link til kommentar

 

11 timer siden, Fliz - csgoroll.com skrev:

jeg har haft sammen problem, det kan skyldes at det du måske har haft gjort, er at du kan have haft deaktiveret nogen af "TDM CAR" addonsene. du burde kunne tjekke det ved at gå ind under dine addons ingame.

eller så gør som de andre har sagt download alle "TDM CARS" da selve starvox pakken ikke indholder dem alle.

her er et link til de addons: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=140550510

Tak det virkede og nu kan jeg se alle bilerne

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.