Hop til indhold
Stavox

[Solved] Hunger?


✪ Sasiiツ

Recommended Posts

Aiwa Gutter!

 

Tænkte på om man kunne gøre RP lidt bedre ved at adde en "Hunger-Bar" nede ved siden af health bar?

årsag er at det måske vil virke mere realistisk hvis man skulle spise for ligesom at holde hele sin krop i form, og hvis ens hungerbar nu kommer helt ned kunne man jo fx, blive langsommere til at løbe eller miste liv måske?
 

Hvad Der Godt Ved Jobbet?: 

  • Bedre RP?
  • Realistisk?
  • Endu Et Job Til Rådighed? Restaurant Job?
  • Ikke Alt For Nemt At Overleve Hele Tiden?

 

Jeg Ved Ikke Om Det Er Noget Communitiet Ønsker At Indføre Men At Der Kommer Lidt Flere Jobs Til Rådighed Kunne Være Fedt?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, ✪ Sasiiツ skrev:

Hvad Der Godt Ved Jobbet?: 

  • Bedre RP?
  • Realistisk?
  • Endu Et Job Til Rådighed? Restaurant Job?
  • Ikke Alt For Nemt At Overleve Hele Tiden?

 

Jeg Ved Ikke Om Det Er Noget Communitiet Ønsker At Indføre Men At Der Kommer Lidt Flere Jobs Til Rådighed Kunne Være Fedt?

Det der med store forbogstaver, det fucker mig op

Link til kommentar
Del på andre sites

18 timer siden, ✪ Sasiiツ skrev:

Aiwa Gutter!

 

Tænkte på om man kunne gøre RP lidt bedre ved at adde en "Hunger-Bar" nede ved siden af health bar?

årsag er at det måske vil virke mere realistisk hvis man skulle spise for ligesom at holde hele sin krop i form, og hvis ens hungerbar nu kommer helt ned kunne man jo fx, blive langsommere til at løbe eller miste liv måske?
 

Hvad Der Godt Ved Jobbet?: 

  • Bedre RP?
  • Realistisk?
  • Endu Et Job Til Rådighed? Restaurant Job?
  • Ikke Alt For Nemt At Overleve Hele Tiden?

 

Jeg Ved Ikke Om Det Er Noget Communitiet Ønsker At Indføre Men At Der Kommer Lidt Flere Jobs Til Rådighed Kunne Være Fedt?

 

 

Det her er darkrp, ikke santosrp

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.