Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ny app.


Mibb

Recommended Posts

Forslag: Snapchat - Instagram. 

 

Jeg sad ligesom og tænkte på nogle småting: 

Nu da man har et kamera samt selfie-kamera, kunne man udvikle det til en app - med samme princip, som snapchat, eller instagram. Tænkte det ville være en stor fordel for RP'en in-game. Dog med fokus på billeder, ikke video. 

 

 

Hvorfor?: 

Jeg har lagt mærke til, at mange poster billeder på forum af en masse lort samt fede ting ( Det Kreative Hjørne ) - Så kan man videreudvikle dette til in-game RP. Hvis man oplever noget mærkeligt, eller fedt kan man lige poste et billede på instagram / eller dele det med en ven, ved at sende en snap. 

 

Hvad synes i? 

 

Velvidende at dette vil være meget svært at udvikle, hvis det skal fungere. 

 

Har ikke lige tjekket for lignende forslag, sry. 

 

ay4blvo.pnguPWLx2C.png

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, DetBareMads skrev:

Hvad med at vi fik et kamera på tabletten først? De billeder skal så kunne sendes via beskeder, eller eventuelt til politiet 

Det lyder som en god ide og kan skabe beviser for politiet som igen skaber mere realisme

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Maloni skrev:

Det lyder som en god ide og kan skabe beviser for politiet som igen skaber mere realisme

Det er nogle fede ideer ja, men kan det ikke også gå hen og blive en lille smule for kompliceret?

At politiet skal til at tage bevis billeder, uploade dem mm. Virker omstændigt ift det trods alt er Gmod, og der i forvejen er en masse fede, nye features for politiet

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Thomads skrev:

Det er nogle fede ideer ja, men kan det ikke også gå hen og blive en lille smule for kompliceret?

At politiet skal til at tage bevis billeder, uploade dem mm. Virker omstændigt ift det trods alt er Gmod, og der i forvejen er en masse fede, nye features for politiet

Han mener ikke at politiet skal tage billeder. Han mener at politiet kan bruge andre folks billeder som beviser for f.eks. weed, ligesom mit forslag:

 

14 timer siden, Mirikin skrev:

Og hvis folk så ligger billeder op af weed, eller "Se denne her bil jeg har stjålet", så må politiet wante/warrant??

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Men ødelægger det så ikke konceptet lidt? - Meningen var jo, at man skulle kunne lægge billeder ud, som man ville i stedet for at gøre det her på forum. Hvis man alligevel bliver wanted og sikkert arrestet, er der en risiko, som mange ikke ønsker at tage - det syntes jeg ville være ærgeligt. 

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, Mibb skrev:

Men ødelægger det så ikke konceptet lidt? - Meningen var jo, at man skulle kunne lægge billeder ud, som man ville i stedet for at gøre det her på forum. Hvis man alligevel bliver wanted og sikkert arrestet, er der en risiko, som mange ikke ønsker at tage - det syntes jeg ville være ærgeligt. 

Hvis du poster weed og stjålne biler på instagram i virkeligheden. Så bliver du sku arresteret.

Link til kommentar
Del på andre sites

Er 100% sikker på, at folk vil diskutere i evigheder om hvor vidt det er copbait, eller ej. Hvis nu man har lyst til at poste et billede af eksempelvis sine printere, og skrive:"Jeg har 10 printere, se her", så vil der helt sikkert komme brok og forvirring om copbait? 

 

@Dynn

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Mibb skrev:

Er 100% sikker på, at folk vil diskutere i evigheder om hvor vidt det er copbait, eller ej. Hvis nu man har lyst til at poste et billede af eksempelvis sine printere, og skrive:"Jeg har 10 printere, se her", så vil der helt sikkert komme brok og forvirring om copbait? 

 

@Dynn

Man kan sagtens bruge billede funktionen til beviser for politiet og stadig som en RP Funktion som ikke er kun skabt til politiet som sagt ja der vil sikkeret laves nye regler omkring det

Link til kommentar
Del på andre sites

På 3/7/2018 den 8:47 AM , Mibb skrev:

Er 100% sikker på, at folk vil diskutere i evigheder om hvor vidt det er copbait, eller ej. Hvis nu man har lyst til at poste et billede af eksempelvis sine printere, og skrive:"Jeg har 10 printere, se her", så vil der helt sikkert komme brok og forvirring om copbait? 

 

@Dynn

Det er vel bare at blive ved med at gøre politiet bedre, og straffene hårdere, så det ikke kan betale sig at cop baite?

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er nemt at sige.. :D

På 3/7/2018 den 8:23 AM , Mibb skrev:

Men ødelægger det så ikke konceptet lidt? - Meningen var jo, at man skulle kunne lægge billeder ud, som man ville i stedet for at gøre det her på forum. Hvis man alligevel bliver wanted og sikkert arrestet, er der en risiko, som mange ikke ønsker at tage - det syntes jeg ville være ærgeligt. 

Så du tænker at billederne skal være OOC?

Link til kommentar
Del på andre sites

Man kunne evt. lave en applikation, hvor man kunne se alle de billeder man havde taget, som lagde lokalt, ligesom 'Fotos' på IOS og Android, og så kunne man sende billederne over 'Messenger' applikationen? Så krævede det jo bare der kom en kamera applikation, som DetBareMads også skrev.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Dynn skrev:

Det er nemt at sige.. :D

Så du tænker at billederne skal være OOC?

Kan sagtens se jeres pointe, og efter en lille tænker: 

Det skaber jo ligesom meget mere RP, hvis politet selvfølgelig på bruge det, som bevis - derefter lave retsager, afhøringer mv. Så er mere enig i jeres holdning omkring det med, at politiet må bruge det, som bevis. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

On its way:

Sq5RdqP.png

 

Planen er lidt at lave en måde at smide billeder op på en fælles væg - der kommer selvfølgelig mere styling end der er på billedet ovenover - og så bliver det vist in-game. I fremtiden burde det være muligt også at sende til hinanden osv.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Dynn skrev:

On its way:

Sq5RdqP.png

 

Planen er lidt at lave en måde at smide billeder op på en fælles væg - der kommer selvfølgelig mere styling end der er på billedet ovenover - og så bliver det vist in-game. I fremtiden burde det være muligt også at sende til hinanden osv.

Body Swipe???!!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.