Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage over Huston


Hr. Vimse

Recommended Posts

Dit ingame navn: Abduhl
Staff ingame navn: Huston
Dit SteamID: STEAM_1:0:40234240
Staff SteamID: STEAM_0:1:43165997
Forklar situationen: Jeg startede med at få perm ban, fordi jeg lavede "Mass RDM" Men nu var det jo ikke RDM, da de var racistiske.
Fik Huston til at forstå det til sidst at jeg havde en grund til at skyde dem. Men da jeg skød dem, kom jeg ved et uheld til at skyde
to uskyldige som også døde, sagde så også inde på serveren, at det ikke var min hensigt at skyde dem, da de stod midt i massemængden.
Alligevel vælger han stadig at jeg skal have ban i 168 timer, for at skyde 2 uskyldige ved en fejl.
Jeg vile sætte pris på hvis der var en anden admin der kunne tage denne klage end Huston, da dette omhandler ham.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

 

Staff-klagen håndteres af @Dynn

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Houston skrev:

Er det stadigvæk straffen du er utilfreds med, eller konceptet at det er dit ansvar når du står og skyder ind i en større folkemængde?

Som jeg siger flere gange, var det et uheld at jeg skød de 2 andre. De fleste af gangene bliver det kaldt "crossfire" når man skyder en som ikke var ment. 
Men det jeg mener med denne klage er, at jeg synes jeg får en overdrevet straf for at ramme ved siden af. Jeg mener en fair straf var 600 sekunder jail ingame. Ligefrem at banne mig i 7 dage for at ramme 2 forkerte er en overdrivelse vil jeg mene.
Du virker meget næsvis over for mig, når jeg prøver stille og roligt at forklare den situation jeg var med i, som du ikke deltog i. Jeg mener ikke du kan give ban, blot ud fra en adminchat, uden at have konveneret  mig ingame.

Bevis for din måde at svare på :
https://ibb.co/gbhXcn

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Hr. Vimse skrev:

Som jeg siger flere gange, var det et uheld at jeg skød de 2 andre. De fleste af gangene bliver det kaldt "crossfire" når man skyder en som ikke var ment. 
Men det jeg mener med denne klage er, at jeg synes jeg får en overdrevet straf for at ramme ved siden af. Jeg mener en fair straf var 600 sekunder jail ingame. Ligefrem at banne mig i 7 dage for at ramme 2 forkerte er en overdrivelse vil jeg mene.

Som tidligere nævnt er denne slags situation med crossfire bare ikke en gennemsnitlig sag. Du har stået kigget ind af en gunshop set en masse mennesker stå klumpet sammen og plaffet ind i mængden hvoraf du havde belæg for at dræbe tre i følge dit eget udsagn. Du får dræbt to som ikke har noget med sagen at gøre, altså ikke folk du blot skyder på men decideret dræber - dette sker med sekunders mellemrum, så du bør have mulighed for at tænke dig om og se, at du rent faktisk dræber uskyldige. 

 

Samtlige kalder admin på RDM, OOC-chatten skriger og der er ikke andet staff på sagen bortset fra en enkelt. Jeg teleporterer hen til dig, hvor du stadigvæk står og plaffer med din riffel ind imod en gunshop, og tænker at du skyder på alt og alle, da samtlige rundt om dig skriger af dig. Til og begynde med hvor jeg spørger dig hvorfor du skød samtlige personer, sagde du, at de kaldte dig sortesvin eller noget i den dur. Tænkte derfor umiddelbart, at du trollede og smed dig derfor hurtigt ud, da alle dem som skreg RDM umuligt alle kunne have været racistiske. Efter at du forklarer at nogle af dem var racistiske men det ikke var dem alle, kan det umiddelbart godt have passet, og erkender derfor, at jeg højst sandsynligt har været for hurtig med ban-hammeren.

 

Derfor revurderes situationen, og jeg vurdere, at da du bør været indforstået med at dit mål var i en større folkemængde, har handlet komplet uforsvarligt i forhold til affyringen af dit våben, hvilket resulterede i at to døde og andre formodentlig ramt. Dette i en kombination af, at du havde fået tre straffe samme dag herunder blandt andet RDM sammenkoblet med, at du blev unbanned d. 15 februar (19 dage siden på pågældende tidspunkt) resulterer i din straf.  

 

Synes jeg, at din straf er hård? Ja, det bør den bestemt også være, da du ikke ligefrem har rettet dig ind ift. regler.

Synes jeg, at din straf er overdrevet? Bestemt ikke, ellers have jeg ikke udstedt den.

 

1 minut siden, Hr. Vimse skrev:

Bevis for din måde at svare på :
https://ibb.co/gbhXcn

At jeg ikke gider at diskutere med din ven, er ifølge mig på sin plads, da jeg også forklarer ham, at jeg ikke gider at diskutere admin-sager over PMs - den del har du vidst ikke fået med.

Men det gider jeg principielt ikke, da han intet har med sagen at gøre.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Houston skrev:

 

 

Lad vær med at kaste mit gamle ban ind over. Tjek grunden til jeg fik perm ban, det var blot fordi jeg selv sagde det.
Jeg mener dog stadig at 1 uges ban, for at skyde 2 ved en fejl er overvurderet.

Synes vi begge to har argumenteret fint mod hinanden, så lad os se hvad en anden fra staff teamet mener om denne sag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Hr. Vimse skrev:

Lad vær med at kaste mit gamle ban ind over. Tjek grunden til jeg fik perm ban, det var blot fordi jeg selv sagde det.

Din strafhistorik påvirker hvilke straffe du modtager - så det er rimelig relevant. 

Herunder blev du ikke kun permanent udelukket, fordi du selv sagde det men blandt andet for at lyve.

Link til kommentar
Del på andre sites

30 minutter siden, John Frandsen skrev:

Så du mener altså at det kaldes crossfire hvis man for eksempel skyder en random person på den anden side af gaden fordi man tror at det er den person man skal skyde?

 

 

Og ja, jeg ved godt jeg ikke må kommentere det her, men det er jo for dumt det der, så giv mig en advarsel eller hvad i nu lige gør.

Sådan kan du jo forfanden ikke sammenligne det? Vi stod i en lille gunshop, hvor der var ialt 5 mennesker, hvor jeg ville skyde 3 af dem, men skød 2 af de andre ved en fejl.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.