Hop til indhold
Stavox

[Solved] Et par forslag til mekaniker jobbet


BareMaxx

Recommended Posts

Så jeg sad helt spontant og tænkte på de her forslag, som jeg synes at mekanikere mangler/har brug for inde på serveren.

 

 

Mine forslag:

1: At mekanikere har en chat ligsom politi og medic har /cr osv. Dette ville være ekstremt brugbart som fx politi når de har markeret biler, at de så ikke skal bruge penge og tid på at skrive til den rigtige mekaniker.

Tilføjet da der er kommet en app.

 

2: At man som politi skal skrive en grund til at man markere en bil, da det er tit at biler  holder på græsset mens de er markeret, men man ved ikke hvorfor de er markeret. Det kunne jo være at politiet havde markeret bilen fordi den kørte ulovligt eller lign.

 

3: At man som mekaniker kan finde ud af hvem der ejer bilen, så man kan se om ejeren faktisk er i nærheden inden man tager bilen. (Har fundet ud af at man må tage bilen selvom ejeren er tæt på, så mekanikere hører ikke under samme regel som politiet.) Dog kunne man bruge det forslag til at se, om det faktisk er ejeren af bilen som har købt den ud eller om det er en eller anden random person, samt se når en person kommer løbende og råber, "Det er min bil!" og det kan man ikke vide før personen har låst bilen med nøgler osv. Ved ikke om det er noget, men ellers så er det ligegyldigt. 

 

4: En måde at man bedre kan styre biler, som man er ved at tage op på ladet da jeg oplever at de tit triller ud over, og så skal man starte forfra, hvilket er træls. - Dette kunne måske gøres ved at tilføje kollisioner med de der kanter der på selve ladet?
Tilføjet eftersom bilen bliver låst op når der kommer krog på, og man derfor kan styre bilen.

 

Skriv meget gerne hvad i synes om ideerne, og kom endelig gerne med flere ideer i kommentaren 😄

- Når man keder sig en fredag aften...

 

~ Maxx0758

Link til kommentar
Del på andre sites

19 timer siden, Maxx0758 skrev:

Når man keder sig en fredag aften...

Altså @Greenberg keder sig aldrig på en fredag aften, men hvis han gør. Så køre han bare 300+ km rundt på Sjælland for at spise på mcdonalds, hvor han så finder ud af han slet ikke er sulten og bliver nød til at give maden til en hjemløs.

Og hvis han virkelig keder sig så TRYKKER HAN DEN!

Link til kommentar
Del på andre sites

På 3/5/2018 den 1:05 PM , Chuck Norris skrev:

At politiet ikke kan konfiskere biler så længe der er 2 mekanikere (y)

Men det virker bare forkert, at de skal lade eksempelvis en bil blive stående på vejen og blokere - og de kan intet gøre ved det, udover at vente?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Mibb skrev:

Men det virker bare forkert, at de skal lade eksempelvis en bil blive stående på vejen og blokere - og de kan intet gøre ved det, udover at vente?

 

Men, hvis de kan konfiskere så kører de den bare selv. Så har mekanikeren ikke en skid og lave. Det er jo også sådan at en mekaniker SKAL komme hen til der hvor politiet har brug for ham.

Reglen: 2. Du SKAL rykke ud når politiet beder om det.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Maxx0758 skrev:

Men, hvis de kan konfiskere så kører de den bare selv. Så har mekanikeren ikke en skid og lave. Det er jo også sådan at en mekaniker SKAL komme hen til der hvor politiet har brug for ham.

Reglen: 2. Du SKAL rykke ud når politiet beder om det.

Og hvis de allerede har tonsvis af biler, som står på vejene?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Mibb skrev:

Men det virker bare forkert, at de skal lade eksempelvis en bil blive stående på vejen og blokere - og de kan intet gøre ved det, udover at vente?

 

Ja, så må de spærre området af omkring bilen og sørge for at den ikke bliver stjålet indtil mekanikeren kommer.

Jeg ved godt det er Dark RP men, man kan jo lige så godt lave så meget RP ud af det som muligt, det er også nogen lunde sådan det fungere i virkeligheden (y)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Jeg er fan af din(e) ider, specilt den med at mekaniker skal kunne styre en bil - Det er svært at være Mekanikker når hjulene på bilen drejer til siden så det ender med at bilen bliver trukket forkert op på Lastbilen. En anden ting kunne være at man som mekaniker har muligheden for at se de markeret biler på mappet /kortet. Så behøver de ikke at køre hele mappet rundt for at finde en bil, men hvorimod de kan åbne mappet og se præsis hvor den er markeret henne.

 

Men jeg syntes det hele bør tilføjes, det er helt klar noget vi mangler:

+1

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 months later...

Nr 1 giver mening.

Nr 2 er ikke vigtig tænker jeg? Grunden til at du som mekaniker skal hemte en bil ændrer vel intet på hvordan du gør dit job?

Nr 3 virker ligegyldigt. Du kan sagtens sælge bilen til folk som ikke ejer den. Du skal da bare være glad for at få penge for den.

Nr 4 er allerede en mulighed. Ifm. at du sætter krogen i bilen, kan du hive den rundt imens du stadig holder i krogen 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, Dynn skrev:

Nr 4 er allerede en mulighed. Ifm. at du sætter krogen i bilen, kan du hive den rundt imens du stadig holder i krogen 🙂

Det er bare et problem når bilens hjul er drejet, så drejer bilen hele tiden mens man hiver snoren ind 😉

Og måske det som Chuck også har skrevet, eller noget lign.

På 05/03/2018 den 1:05 PM , Chuck Norris skrev:

At politiet ikke kan konfiskere biler så længe der er 2 mekanikere (y)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.