Hop til indhold
Stavox

[Solved] 2 ideer


Sunix

Recommended Posts

Yo

 

Jeg fik lige to rigtig god ideer

 

1: Jeg er træt af at efter man har raidet folk og har taget alle deres printere, bliver de saltede og leaver, det pisse irreterende og spild af vores tid. Så mit forslag lyder på at efter de er leavet, gik der 15-30 min før printerne forsvandt, ligesom weed krukker (mener jeg, vist). Det ville også gøre så at det ikke ville skade så meget hvis folk leavede og joinede igen (Udover biler). 

 

2: Det andet jeg tænkte var at når man skal carjacke biler så kunne man holde "C" inde og højreklik på bilen, så var der en funktion der hed "Carjack". Det ville hjælpe ved at hvis man nu venter på at en åbner bilen så man kan hoppe ind, så skal man ikke sidde og skrive så hurtigt man kan, mens han bare skyder på bilen. Det samme med politiet, det der med når de åbner en bil med battering ram, så kan man bare hurtigt hoppe ind, uden at blive smidt ud. Det meget lettere, også behøver man heller ikke binds, så der mindre der bliver jailed for det, hvis man kommer t il det og man ikke må.

https://gyazo.com/5ce3e69e51c788b98d3bfea96418fb97

Hvad synes I om mine to forslag, tager meget gerne kritik. :D

 

Sorry, hvis de her forslag har været her.

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep 

Det lyder som et godt forslag!

Det kommer til at hjælpe meget så der ikke er alle de cases hvor folk diskutere om en har skrevet carjack lige efter han gik ind i bilen eller 5 sekunder efter hvis man ved at de skriver det inden de går ind i bilen :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.